לעיני המצלמות: הבגידה שהובילה את הכדורגלן המוכר להיפרד מזוגתו

סופיה קאלזטי | מסך

חלוץ העבר האגדי הפתיע רבים לאחר שבחר לסיים את מערכת היחסים שלו ושל זוגתו בארבע השנים האחרונות: הסיבה: נשיקה מסעירה במועדון לילה

(גודל טקסט)

בחודש שעבר סרחיו 'קון' אגוארו נפרד מזוגתו בארבע השנים האחרונות, הדוגמנית סופיה קלזטי. בדיווחים מעבר לים נכתב שההחלטה "הייתה הדדית", אך כעת נחשפה הסיבה האמיתית לפרידה. ב-"Daily Star" דווח כי אשת הכדורגלן בדימוס נתפסה על חם כשהיא בוגדת בכוכב הארגנטינאי.

סרטון וידאו שהפך ויראלי ברשתות החברתיות מציג את קלזטי כשהיא מצולמת מתנשקת עם גבר אחר. הוא נחשף בשבוע האחרון ובתקשורת בארגנטינה טוענים שזו הייתה הסיבה שגרמה לאגוארו שבור הלב להיפרד מבת הזוג שכל כך אהב.

עם זאת, כדורגלן העבר פירסם כי למרות ההחלטה להיפרד, הוא עדיין אוהב את סופיה, מה שבדיוק מסתדר עם הסיפור – היא בגדה, הוא הופתע והתוכניות שכללו עתיד משותף, חתונה וילדים – התחלפו בפירוק החבילה. 

סופיה הספיקה להתייחס לסרטון בריאיון אצל העיתונאי אנחל דה בריטו, ואמרה את הדברים הבאים: "יצאתי עם חברים לרקוד ונהנינו מאוד, לא היה שום דבר מעבר לזה – בטח לא נשיקה". מסתבר שהיחסים בין השניים התערערו עוד הרבה לפני כן, מאחר והפוסט האחרון המשותף שלהם היה בחודש דצמבר האחרון, כשהצטלמו עם בנו של סרחיו, בנחמין, שהוא גם הנכד של דייגו מראדונה האגדי. סופיה הייתה לצידו של קון בפרישה המרגשת שלו, וחבל מאוד לראות שהשניים כבר לא יתרגלו זוגיות פוטוגנית למצלמות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי