פאדיחה בשידור חי: עיתונאי חשף בטעות "אישה ערומה" בחדר המלון

עיתונאי מאקוודור שידר מחדרו במלון, לחץ על הכפתור על הנכון במצלמה, וחשף בצד השני של החדר אישה במגבת. ברשת מיהרו לבדוק: "זאת לא אשתו"

(גודל טקסט)

תקרית משעשעת אירעה בסוף השבוע, כאשר עיתונאי מאקוודור עשה טעות מביכה בשידור חי בטלוויזיה. היה זה כאשר חואן פרנסיסקו רואדה, עיתונאי מטעם רדיו אקוודוריאני, רואיין בטלוויזיה על המשחק של הנבחרת הלאומית מול ארגנטינה. מאחר שהאיכות לא הייתה טובה במיוחד, השדרים באולפן ביקשו מרואדה לשנות מעט את זווית הצילום, כדי שהתמונה תהיה יותר בהירה. לצערו הרב, הוא לחץ על הכפתור הלא נכון.

רואדה בטעות לחץ על כפתור הסלפי, והצילום עבר לצד השני. ואז התגלתה הפאדיחה: בחדר הייתה אישה נוספת, שבדיוק התלבשה. "הוי! יש שם מישהי ערומה", צעקו בבהלה ובשעשוע השדרים, "תיזהר עם זה, תשנה את התמונה בבקשה".

כמובן שהסרטון הפך מהר מאוד לוויראלי ועורר הרבה עניין באקדוור, במיוחיד על רקע הדיווחים על כך ש"לא מדובר באשתו" של העיתונאי, ולכן הוא לכאורה נתפס על תנאי. מהר מאוד הוא הכחיש, וטען שהאישה שצולמה היא בת הזוג שלו.

"אני ממש מצטער שקרה לי הדבר הזה, זה היה בטעות", אמר, "היו הרבה כאלה שגילו כלפיי אמפצתיה, וחבל שהרבה לא. אני מרחם עליהם, על כך שמיהרו לשפוט אותי על דברים שהם לא יודעים על חיי הפרטיים". גם האישה, שהתבררה כעיתונאית ספורט אחרת בשם רומינה ריירה, הבהירה שהם בזוגיות, שנחשפה בניגוד לרצונה.

זו לא פעם ראשונה שבה עיתנאי מאקוודור עובר תקרית בשידור חי, וכזכור, לפני כשנתיים עיתונאי נשדד שוד מזוין באמצע שידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי