במהלך המשחק הגורלי: אשתו של עומרי גלזר ריסקה את האינסטגרם

שירה מורג, אשתו של עומרי גלזר | צילום: אינסטגרם

שוער נבחרת ישראל זכה לתמיכה מרגשת מרעייתו שירה לאחר השגיאה הקשה מול רומניה, לא לפני שגרמה לעוקבים להסתחרר עם סדרת תמונות לוהטות

(גודל טקסט)

שירה מורג, אשתו של עומרי גלזר, שיתפה אמש (שבת) פוסט שומט לסתות בעקבות המשחק החשוב מול רומניה. ההתמודדות נגמרה בתוצאה 1:1, מה שמשאיר סיכוי טוב מאוד לנבחרת שלנו להעפיל לאליפות אירופה. היכולת, בעיקר במחצית השנייה, מספקת תקווה גדולה, אך במחצית הראשונה החבורה של אלון חזן נקלעה לפיגור בדקה ה-27, כאשר גלזר השמיט בטעות את הכדור ודניס אליבק כבש. לאשתו היה חשוב מאוד להביע את תמיכתה בו, ורגע אחרי סיום המשחק היא שיתפה בסרטון שלו מהמגרש עם הכיתוב: "גאוות חיי".

עוד קודם לכן, אשת הכדורגלן הפצצה, שמבלה בישראל ומנצלת את זמן האיכות עם החברות בזמן שהשוער עומד בין הקורות של הכחולים לבנים, גרמה לעוקבים לחום גבוה. את השבת בילתה שירה בבית של גל אוחיון, השותפה שלה למותג האופנה שלהן 'vague et chanson', והתמונות שלה מצולמת על סף הבריכה שוות יותר מאלף מילים. שירה שיתפה סדרת תמונות בביקיני, כשהיא מציגה גזרה לוהטת במיוחד והזכירה לכולנו מדוע אנחנו מאוד מתגעגעים אליה כשהיא בסרביה. 

"משהו לא רגיל", קבעה עדן וייסמן בהתייחסות לחברתה ליציע הכבוד בנבחרת ישראל. גם שגית רביבו מיהרה לפרגן והחמיאה לשירה שהיא "הורסת". הקשר בין אשת הכדורגלן הוותיקה לבין הצעירה פיקנטי ביותר: גל אוחיון, השותפה והבסטי של שירה – מאורסת לבר רביבו, הבן של חיים ושגית רביבו, ככה שגם הכדורגל נשאר במשפחה וגם החיבה לאופנה. ביום שלישי הקרוב תוכלו לראות אותה ואת יתר נשות הכדורגלנים מעודדות מיציע הכבוד בבלומפילד מול בלארוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי