לאחר שהיריבות הסתיימה: נשותיהם של מסי ורונאלדו הדהימו את העוקבים

אנטונלה רוקוזו וג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

אנטונלה וג'ורג'ינה חלקו תגובות מפרגנות ברשת וסיקרנו את המעריצים, שכבר מפנטזים על דאבל דייט יוקרתי. וגם: הברכה לכבוד יום ההולדת של אשת הכדורגלן הישראלית

(גודל טקסט)

יכול להיות שבזכות אנטונלה רוקוזו וג'ורג'ינה רודריגס נראה את הבלתי יאומן סוף סוף קורה? את מה שמיליוני אוהדים חולמים עליו כבר שנים – דאבל דייט של רונאלדו וזוגתו יחד עם מסי ואשתו? על פי התגובות והפירגונים ההדדיים ברשת החברתית, נראה כי התשובה עשויה להיות חיובית. שתי נשות הכדורגלנים המפורסמות בעולם לקחו חלק בפסטיבלים יוקרתיים בסוף השבוע האחרון, עם שמלות של מעצבי יוקרה ויהלומים בשווי מאות אלפי דולרים, אותם תיעדו בפוסט. מה שבלט עוד יותר מהיהלומים הנוצצים הוא הפירגון שהרעיפו בתגובות באינסטגרם. 

הספרדייה והארגנטינאית לא היססו לפרגן אחת לשנייה ולהרעיף אהבה בפוסט, כאשר שתיהן הגיבו במילה אחת זהה: "יפייפיה". העוקבים נותרו מופתעים מאוד, מאחר והפירגון ההדדי הזה פחות מאפיין את השתיים. יש תקווה כי העזיבה של שני הכוכבים הכי גדולים בעולם את הכדורגל האירופי עשויה להביא סוף סוף להתקרבות, ואף לאיזה ערב פסגה שייזכר לדורי דורות בזכות החצי היפה שלהם. אכן, נשים תומכות בנשים זה הכי שווה שיש, בעיקר אם הייתן בעבר הנמסיס אחת של השנייה. מי יודע, אולי התמונה האייקונית של מסי ורונאלדו משחקים שחמט, עוד תתקיים במציאות.

הפירגון, אליו אנחנו נשמח להתרגל, הגיע אפילו עד למחוזותינו. אשתו של הפרעוש כל כך בגוד וויבס מאז ההגעה לאינטר מיאמי, שאפילו הקדישה ברכת יום הולדת לקורל סימנוביץ'' שלנו שחגגה אתמול 32. הקדשה זו, חברים וחברות, מתרחשת בפעם הראשונה אחרי כל השנים האלו שהן מכירות. בשנה האחרונה חלה התקרבות בין אשתו של סרג'י רוברטו לבין אנטונלה, כשהשנייה אף הזמינה את קורל לחגוג איתה את יום הולדתה עוד כשגרו בפריז. הברכה הפרטית שלה, בפני 37 מיליון העוקבים שלה, היא ללא ספק הצהרה שקורל נחשבת לחברה קרובה. לייק גדול. 

אנטונלה מפרגנת לקורל | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי