זוגתו של אוסקר גלוך הטריפה את הרשת, וגרמה לו לצאת בהצהרה גדולה

לאחר שבן הזוג שלה כבש את השער החשוב בבוקרשט מול רומניה, מרום איפרגן העלתה לאינסטגרם תמונה מהפנטת והקשר לא נשאר אדיש: "אני מאוהב בך". וגם: הסוכן המוכר שלה והעתיד שנראה ורוד

(גודל טקסט)

אחרי שאוסקר גלוך רקד על המגרש וסידר לנבחרת ישראל תיקו 1:1 חשוב בבוקרשט מול רומניה, משחק בו הוא כבש שער נפלא וכמעט השלים צמד במבצע אישי יפה, כעת הגיע התור של בת הזוג שלו, מרום איפרגן, שהטריפה את עשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם עם תמונה מהפנטת.

יממה אחרי ההצגה שנתן בן הזוג שלה ברומניה, מרום הצעירה העלתה תמונה בבגד ים שחור, ולמרות הגול המרשים של אוסקר שהפיח תקווה והביא הרבה אור למדינתנו, הכותרת שבחרה זוגתו הייתה "חשכה". מהיופי של אשת הכדורגלן לא ניתן להתעלם ולמקרה שלא ידעתם, מרום היא שחקנית ודוגמנית בתחילת דרכה, כאשר היחסים עם גלוך ודאי יעזרו לה ולעוקבים שלה באינסטגרם שרק עולים.

כזכור, מרום עברה עם אוסקר לאוסטריה והיא תומכת ומבלה איתו לצד משפחתו שמגיעה לביקורים תכופים. חוץ מזה, רוברטו בן שושן מייצג אותה, אותו סוכן שאחראי על הסנסציה שנקראת נועה קירל, וממש בקיץ האחרון החל לייצג את שוערה של באיירן מינכן, דניאל פרץ. גלוך כמובן פירגן לחצי היפה שלו וכתב לה: "מאוהב בך". שימו עין על השם שלה כי היא ללא ספק ובהתאם לבן הזוג שלה, הולכת להיות הדבר הגדול הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי