"כמה נמוך אפשר לרדת?": השאלה שהוציאה את וונדה איקרדי מהכלים

וונדה נארה איקרדי לצד בעלה מאורו איקרדי | Claudio Villa / Stringer

אשתו של מאורו איקרדי נשאלה האם היא שיקרה לגבי המחלה שלה ולא היססה להשיב: "התקשורת פירסמה, לא אני, יום אחד אספר הכל". על הטענות כי עשתה זאת בשביל לקדם את עצמה: "לעולם לא, זה הגבול"

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים של סקנדלים, הנחייה של תוכנית ריאליטי מצליחה ופרסומים על כך שחלתה בלוקמיה, בקלות היה אפשר להפיק סרט על חייה של וונדה נארה-איקרדי. החצי השני של מאורו איקרדי פעילה מאד ברשתות החברתיות ובזמן שביקרה את בעלה בטורקיה, החליטה לנצל את הזמן ולהשיב על שאלות 17 מיליון העוקבים שלה. אחד מהם ניצל את ההזדמנות כדי לשאול אותה אם היא "שיקרה" לגבי מחלתה והיא לא היססה להגיב. 

"למה שיקרת על מחלתך?", שאל העוקב והארגנטינאית בת ה-36 השיבה: "כמה נמוך זה שמישהו יכול להטיל ספק או לשפוט משהו שאפילו לא סיפרתי, רק כדי שלא יהיו ספקולציות. זה עניין אישי, הוא שלי בלבד, זה שהתקשורת החליטה שהיא מפרסמת את הדברים זה לא כי אני אמרתי". אשת הכדורגלן הוסיפה: "הרבה אנשים רוצים לדעת מה שלומי איך אני. יום אחד אספר הכל. אבל בגלל אנשים כאלו, לפעמים אני מפקפקת".

בנוסף, עוקבת אחרת שאלה: "את מתכוונת לשתף מה הבעיה הבריאותית שלך? זה עוזר לאחרים שעוברים את אותו הדבר". וונדה התרגשה מהמילים והצהירה שבעקבות כך היא תחשוף את האבחנה הבריאותית שלה והוסיפה לב. כזכור, בחודש יולי השנה דווח כי וונדה עברה בדיקות מקיפות והתגלתה אצלה המחלה. בארגנטינה נכתב שמדובר בלוקמיה, למרות שוונדה שמרה את האבחנה בסודיות מוחלטת. באוגוסט היא סיפרה בראיון בטלוויזיה שהיא עברה ניתוח והתוצאות לא היו תואמות את הציפייה. 

"הכל היה מהיר מאוד עבורי. ערכתי בדיקות בגלל שנסעתי והן לא יצאו כמו שציפיתי. הרופאים אמרו לי שאני לא אוכל לעלות על מטוס ולא ידוע לכמה זמן. זה היה הלם לכל המשפחה", הסבירה. "אני מאוד מהססת לדבר על זה כי אנשים שופטים אותך. כרגע אני מעדיפה לשמור את זה לעצמי. כשאהיה קצת יותר חזקה אני אספר, הייתי רוצה שזה יהיה אחרת".

וונדה הדגישה שבשום שלב לא עלה על דעתה להשתמש בסוגיה עדינה כל כך כדי לקדם את עצמה: "לעולם לא אשחק עם בעיה רפואית – זה הגבול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי