כחצי מיליון עוקבים בשבוע: הספורטאית שמעבירה אימונים בעירום – ומתעשרת

וויטני ג'ונס | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית וכוכבת ה"אונליפאנס" הצטרפה לאחרונה לתחום ספורטיבי מפתיע, ובמקביל לכך מצאה דרך יצירתית ואטרקטיבית למדי להגדיל את ההון העצמי שלה

(גודל טקסט)

עלתה על סטארטאפ: האמריקאית הפצצה וויטני ג'ונס החליטה להשתמש בגזרה הלוהטת שלה והחלה להעביר אימונים אונליין בעירום מלא ב"אונליפאנס". כפי שפורסם ב"סאן" הבריטי, ג'ונס בת ה-32 התחברה ללוחמת שבתוכה והחלה להעביר אימוני כוח וחיטוב, זאת במטרה לעזור לכל מי שרק רוצה ישבן חלומי כמו שלה. היא כבר שנים מתחזקת קריירה של דוגמנית פיטנס וכוכבת "אונליפאנס", כשלאחרונה גם הצטרפה לעולם האיגרוף.

בן הזוג שלה הוא מתאגרף שלחלוטין מפרגן לה ולקרבות שלה, אשר הפכו להיות ויראלים הרבה בזכות הגנים הטובים שלה. וויטני שיתפה סרטון למיליון העוקבים שלה באינסטגרם, בו היא נותנת טיפים לאימון המושלם לישבן וירכיים ואף מדגישה שהגרסה הלא מצונזרת נמצאת בחשבון ה"אונליפאנס" שלה. באתר המדובר היא מעבירה את אותו האימון כשהיא טופלס, והתוצאות לא איחרו להגיע בעקבות כך. 

למעלה מחצי מיליון משתמשים חדשים נהרו לחשבון של האמריקאית הנועזת בתוך שבוע מאז מועד הפרסום, מהלך בעל משמעות כלכלית ישירה עבור וויטני אשר שווה לא מעט כסף. את הגזרה המושלמת שלה קיבלה הרבה בזכות עבודה קשה בחדר הכושר, הרמת משקולות ואימוני כוח וכמובן, תזונה נכונה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי