אי אפשר להפריד ביניהם: החגיגה ה"משותפת" של ברקוביץ' ורביבו

אייל ברקוביץ', חיים רביבו. לא נפרדים גם אחרי הכדורגל | Getty Images / Stringer

שניים מהשחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, שרקדו על המגרש במדי מכבי חיפה והנבחרת, יחגגו יום אחר יום באותו המקום את אחד האירועים המשמחים ביותר בחייהם. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני שנה, בספטמבר 2022, בר רביבו, כרע ברך והציע לבת הזוג שלו גל אוחיון להיות שלו לעולמים. בר הוא אחיו של רוי רביבו ובנו הבכור של חיים האגדי. אחרי שנה של אירוסין, הזוג הצעיר ייצעד ביום חמישי הבא תחת חופה וקידושין ויהפוך לבעל ואישה באירוע מתוקתק באחד מאולמות האירועים הכי מפוארים בישראל, חוות רונית. 

פחות מיממה אחרי, בשישי בצהריים, תתקיים חתונה נוספת בדיוק באותו המקום. ולא סתם חתונה, אלא של לי ברקוביץ', בתו של כוכב כדורגל אחר לשעבר, אייל ברקוביץ'. רביבו וברקו כיכבו יחד במכבי חיפה ובנבחרת ישראל ובמקרה או שלא, מחתנים את הילדים שלהם יום אחרי יום באותו האולם, מה הסיכוי שדבר כזה יקרה? במדינה קטנה כמו ישראל, מסתבר שקיים.

לי בתו של "הקוסם" אותה כולכם מכירים היטב מ"גולסטאריות", קיבלה הצעה מבן הזוג שלה אביב ממן בחודש פברואר – למרגלות מגדל האייפל בפריז. כשפרסמו באינסטגרם את התאריך המיוחל, הגיב אבא אייל שהוא "התחיל דיאטה" לקראת האירוע המרגש.

בגיל 51, אחרי אליפויות, גביעים, קריירות מפוארות בחו"ל ואינספור חוויות, כדורגלני העבר יכולים כבר להתחיל לנסות ולהתרגל לתואר הבא שיקטפו בעקבות החתונות: סבא. שיהיה במזל ורק בשמחות!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי