סולדים מרשתות חברתיות: הכירו את הזוג הכי צנוע ומיוחד בכדורגל הישראלי

גם היא שומרת על פרופיל נמוך | מסך, פייסבוק

הם הכירו בגיל 14, הוא מעדיף לפתוח ספר תורה מאשר לראות טלוויזיה, אין לו אינסטגרם ושניהם ממש לא פעילים בפייסבוק: "פרסום? זה מעולם לא עניין אותו, הוא בחור מאוד דתי". מיוחדים, כבר אמרנו?

(גודל טקסט)

אחרי ערב של דפיקות לב מואצות, שער ניצחון מאוחר של גבי קניקובסקי (93) סידר לנבחרת ישראל 0:1 יקר על נבחרת בלארוס שהוריד את מפלס הלחץ. רגע לפני ראש השנה, סיפר קשר מכבי תל אביב שהוא שמע את תקיעת השופר בדקה ה-90, וזה כנראה מה שעזר לו להכניע את היריבה בבלומפילד. 

דנה וגבי. קורצו מחומר אחר | מסך, פייסבוק

מי שעוד עזרה ותמכה בבעלה היא אשתו, דנה הנטר, או ליתר דיוק גברת קניקובסקי. בסביבתם מספרים שמדובר ב"זוג הכי מתוק שיש". כידוע, גבי ודנה שונים מאד מנוף הכדורגל בישראל בפרט והחברה הישראלית בכלל. הקשר הוא "תלמיד ישיבה בעל אופי דתי שאינו מאמין ברשתות החברתיות" – כפי שמעידים עליו חבריו, וזו הסיבה שלא הצלחתם למצוא אותו באינסטגרם למרות שאין לנו ספק שחיפשתם.

שונים בנוף. גבי קניקובסקי לצד דנה | מסך, פייסבוק

"גבי לא מוצא עניין באינסטגרם, הוא גם לא רואה טלוויזיה ותמיד יעדיף לפתוח ספר תורה", סיפר ספיר מרום, סוכן השחקנים וחברו הקרוב של המכביסט בעבר למדור. "גבי קנאי לחיים האישיים שלו, השקט שלו מאד חשוב לו והוא בנן אדם מאד מאמין ולא מדבר אליו כל עניין הפרסום – זה מעולם לא עניין אותו", הוסיף מרום שגדל עם קניקובסקי ונהג לישון איתו בשבתות וללכת איתו למשחקים.

עוד סיפר סוכן השחקנים לספורט1 כי הדבר החשוב ביותר בעולם עבור הקשר הוא אשתו דנה. השניים החלו את הזוגיות ביניהם עוד כשהיו תלמידי חטיבת ביניים בגיל 14 והתחתנו לפני ארבע שנים. דנה היא החברה הראשונה של קניקובסקי – פרט שמתכתב מושלם עם האופי הצנוע שלו.

גיבור הערב. גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

חוץ מזה, "גבי מתעסק נטו בלשחק כדורגל כי זו האהבה והפרנסה ומעבר לזה הוא בחור מאד דתי, כך שהפרסום וכל מה שמסביב, לא מדבר אליו". אז אמנם חשבונות פייסבוק מהעבר יש לגבי ודנה, אבל הם לא פעילים והפוסטים האחרונים ששיתפו היו ב-2019, אז הציע קניקובסקי לדנה היפה להיות שלו לנצח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי