"אני פושטת את הבגדים כדי להביא לחם הביתה": הכוכבת האמריקאית חושפת‎

פייג' ואנזאנט | צילום: אינסטגרם

הלוחמת הלוהטת שהפכה לסנסציית רשת שפכה אור על ההישגים שלה בתקופה האחרונה, ושיתפה כיצד היא "יודעת להרוויח יותר כסף ב-24 שעות מאשר בקריירה שלמה"

(גודל טקסט)

פייג' ואנזאנט הרוויחה הון תועפות בזכות המין הגברי. הלוחמת האמריקאית הלוהטת בת ה-29 פתחה פרופיל באתר למבוגרים במומנטום מושלם והפכה לסנסציה עם למעלה מ-3.2 עוקבים ברשתות החברתיות. הנתון המטורף ביותר אותו חשפה לאחרונה, מתייחס לכך שהיא "מרוויחה יותר כסף ב-24 שעות באונליפאנס מאשר במשך קריירת לחימה שלמה". פייג' עשתה שיווק מאסיבי ברשת, משכה גברים "ולקחה את כספם במומחיות", כפי שנכתב ב- 'Daily Star'. 

"הייתי אומרת שהקריירה שלי די מוצלחת. עבדתי קשה בהרבה דברים, אבל OnlyFans הוא ללא ספק מקור ההכנסה הגדול ביותר שלי. אני יודעת להרוויח יותר כסף ב-24 שעות מאשר בקריירת לחימה שלמה", הודתה הלוחמת. מי שהקדישה את חייה לקרבות בזירה, משתמשת כיום ברשתות החברתיות בצורה הכי טובה שיכולה להיות. כמעט כל יום מעלה תמונה פרובוקטיבית שמעוררת תשומת לב ובהתאם, מרוויחה הרבה מאוד כסף ממפרסמים. "קשה לצאת מזה עכשיו. זה מרגיש כאילו כשהיית ענייה, התעשרתי ואז יש את הפחד הזה להיות שוב עם פחות כסף. בגלל זה אתה רוצה לעבוד עוד יותר".

פייג', נשואה ואמא לשני ילדים הוסיפה: "אני שמחה להיות בעמדה שאני יכולה להביא כסף למשפחה שלי ולכל היקרים לנו. בעלי ואני כל הזמן עוזרים לכולם ואני מביאה לחם לשולחן עם הסרטונים שלי", אמרה. בהתאם להצלחה שלה בפלטפורמה למבוגרים קריירת הלחימה של פייג' נמצאת כעת גם היא בנסיקה: יש לה שיא של שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים בקריירת ה-MMA, והיא חוותה שני הפסדים באגרוף ללא כפפות. מה שבטוח, נראה אותה פחות ופחות בין החבלים, כי כסף שמרוויחים עם פחות מאמץ ובזכות הגנים הטובים שלה- הוא הרבה יותר מתוק לכולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי