"תוודא שכולם בשולחן החג": השיחה עם מאמן הנערים על הקפטן שנשכח

דרור רפאל וארז קליימן התלוצצו בתוכנית "הבוקר" ב-90FM עם גדי ברומר על השחקן שנרדם בשדה התעופה ולא עלה לטיסה. המאמן: "האם קרה דבר כזה בעולם? לא בדקתי". האזינו לשיחה המלאה

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי סיפק לנו אתמול (רביעי) רגע מביך למדי, באדיבות נבחרת הנערים של ישראל. הנבחרת של גדי ברומר חזרה מטורניר בגרמניה דרך קונקשן בטורקיה, אך אל הטיסה השנייה לארץ הם המריאו ללא הקפטן יהונתן עוז, שנרדם בשדה התעופה. בנבחרת שמו לב להיעדרותו רק במהלך הטיסה, עוז שנשאר לבדו בשדה יצר קשר עם הוריו שרכשו לו כרטיס טיסה חזרה לארץ.

היום בתוכנית "הבוקר" של דרור רפאל וארז קליימן ברדיו 90FM, העלו המגישים לשידור את ברומר, שלא נשמע כל כך מרוצה מקיום השיחה. "אני אמון על הצד המקצועי, בסוף הוא הגיע והכל בסדר", אמר המאמן עוד לפני שהבין עם מי הוא משוחח וכי הוא בשידור. המנחים שאלו אותו האם אירוע דומה קרה בעולם והמאמן השיב: "אין לי מושג, לא בדקתי".

שחקני נבחרת הנערים של ישראל, תמונה קבוצתית
שחקני נבחרת הנערים של ישראל, תמונה קבוצתית | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

רפאל וקליימן התלוצצו ואמרו לברומר "לספור שכולם נמצאים סביב שולחן החג בערב ראש השנה", ברומר השיב: "אני אשתדל. אני לא חושב שהשחקן כועס, מה שאתם עושים זה מאוד מצחיק. העיקר שתהיה לנו שנה טובה ושיהיה לנו שקט במדינה. הכדורגל ישראלי פורח? אנחנו משתדלים, אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה". לשיחה המלאה תוכלו להאזין בסרטון בראשית הידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי