כוכב ה-UFC העלה פוסט אנטישמי, הלוחם הישראלי הזמין אותו לקרב

חמזאט צ'ימאייב הצ'צ'ני כתב באינסטגרם: "יום אחד הפלסטינים יגרשו אתכם מפלסטין, מזמין את הגבר הכי חזק בישראל ואשבור אותו". חיים גוזלי השיב בטוויטר: "מזמין אותך לבוא "לשבור" אותי יום אחד

(גודל טקסט)

חמזאט צ'ימאייב הוא אחד המתאבקים הכי מפחידים ב-UFC וכעת מסתבר שהצ'צ'ני, שמחזיק באזרחות שבדית, הוא אנטישמי לא קטן. צ'ימאייב העלה פוסט לאינסטגרם, שנמחק לאחר מכן אבל לא לפני שהצליח לעורר סערה גדולה בעולם ההיאבקות.

בפוסט שהעלה צ'ימאייב הוא כתב: "אתם היהודים רק אורחים של הפלסטינים, תכבדו אותם על זה שהם נותנים לכם מקלט. יום אחד הם יגרשו אתכם מפלסטין, אינשאללה. תביאו לי את הגבר הכי חזק בישראל, אני אשבור אותו".

הפוסט של חמזאט והתגובה של גוזלי

חמזאט צ'ימאייב לוחם UFC
לא נראה כמו בחור שכדאי לפגוש בסמטה חשוכה. חמזאט צ'ימאייב | GettyImages, James Gilbert

הפוסט הזה הביא, מן הסתם, להרבה תגובות משני צידי המתרס כאשר אחד המגיבים היה לא אחר מאשר חיים גוזלי, המתאבק הישראלי שכתב לו בתגובה: "אני לא הבנאדם הכי חזק בישראל, אבל אני מזמין אותך לבוא ו"לשבור" אותי יום אחד. תבחר איך אתה רוצה להיאבק, אני מחכה לך אם אתה מעז".

הפוסט של גוזלי צבר נכון לכתיבת שורות אלו 22 תגובות, אף אחת מהן כרגע לא של חמזאט צ'ימאייב, שסביר להניח שיגיב בעצמו בהמשך משום שהוא גם תוייג על ידי גוזלי בטוויטר. אולי בעתיד גם נזכה לראות קרב בין השניים? זה בטוח יהיה מעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי