"איבנה קנול, הפעם הגזמת! זו תמונה לאונליפאנס, לא לאינסטגרם!"

איבנה קנול | מסך, אינסטגרם

"האוהדת הסקסית" שפרצה לחיינו בסערה בזמן המונדיאל, חטפה לאחר ששיתפה תמונה "חגיגית" ליום הולדתה ה-31: "צריך להרחיק אותה מכל הרשתות החברתיות, שתתבייש". וגם: איך היא איבדה 300 אלף עוקבים?

(גודל טקסט)

איבנה קנול חגגה את יום הולדתה ה-31 ורצתה לחלוק את השמחה עם מיליוני העוקבים, רק שהפעם, לטענתם, היא הגזימה. הקרואטית שיתפה תמונה בביקיני ורוד כשהיא מרוחה בקצפת ומחזיקה עוגה, ואפילו בתקשורת בארצה קבעו: "הגזמת! זה תוכן שלא ראוי לרשתות החברתיות אלא לאונלי פאנס".

גם העוקבים יצאו נגד "האוהדת הסקסית" והיו שהרחיקו לכת וחשבו שצריך לסגור לה את חשבון האינסטגרם: "התמונה הזו נראית כמו סצנה מחדר המיטות. מביך ומביש", "צריך להרחיק אותה מכל רשת חברתית, זה מוגזם ולא סקסי בכלל", "איבנה קנול, יש לי דבר אחד להגיד לך – תתביישי!".

לראייה, בחודשים האחרונים "צנח" מספר העוקבים שלה שכבר עבר את ה-3.5 מילון וכעת היא עומדת על 3.2 מיליון, מה שאומר שכ-300 אלף איש החליטו שהתוכן שלה כבר לא ראוי. היא כמובן התייחסה רק למברכים והודתה להם בפוסט ששיתפה. הרוב, כמובן, אהב את מה שראה ולא היסס לפרגן. אחד העוקבים הנלהבים כתב: "פיתוי טעים בשילוב יופי אלוהי. אין סקסית ממך בעולם, עשית לי חשק למתוק". 

איזו שנה זו הייתה עבור קנול. "האוהדת הסקסית בעולם" פרצה לחיינו בסערה כשכיכבה במונדיאל בקטאר והצליחה לסחוף אחריה את אוהדי הנבחרות. כולם ללא יוצא מן הכלל הכירו את השם ובעיקר את הלוק הפרובוקטיבי והססגוני שלה. מאז, עם קהל עצום, היא מצליחה לייצר כותרות כשהיא מדלגת לה מיעד ליעד בעולם, נפגשת עם אגדות ספורט, מצטלמת ללא חזייה ומתחזקת חשבון אונליפאנס שנפתח בעקבות הביקוש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי