"גנבה" לה את ה"תואר": האוהדת הלוהטת בהיסטוריה חשפה הכל

לינט גרסייה | מסך, אינסטגרם

איבנה קנול? הכירו את ינט גרסיה, שמחזיקה ב-15 מיליון עוקבים באינסטגרם, מגישה את תחזית מזג האוויר ומשגעת מדינה שלמה עם תמונות נועזות

(גודל טקסט)

"האוהדת הלוהטת ביותר בכל הזמנים" חשפה הכל והרשתות החברתיות השתגעו בסוך השבוע האחרון. איבנה קנול הייתה בטוחה שהיא מחזיקה בתואר "האוהדת הסקסית בעולם" אבל מסתבר שהיא טעתה ובגדול. ינט גרסיה, סנסציה מקסיקנית, מחזיקה בפי חמישה יותר עוקבים מהאוהדת המפורסמת של נבחרת קרואטיה שפרצה לחיינו במונדיאל. 15 מיליון איש עוקבים אחרי הפצצה שנחשבת "לאוהדת הסקסית על הפלאנטה". 

מעבר לכך, למקסיקנים יש גם קבלות: היא מגישה את תחזית מזג האוויר בחדשות ומחזיקה באחד מחשבונות האונליפאנס המצליחים בעולם. בפרסומים האחרונים שלה היא לקחה את ההתלהבות של העוקבים והמעריצים שלה לרמה אחרת לגמרי. ינט שיגעה את המקומיים בארצה כשלקחה את הסמל הלאומי שלהם, כובע הסומבררו והצטלמה איתו כשהיא עירומה לחלוטין תחת הכותרת: "ויוה מקסיקו". העוקבים הכתירו את בת ה-32 וקבעו פה אחד: "המלכה של מקסיקו". 

היא התחילה בתור דוגמנית עד שכאמור הגיעה להגיש את תחזית מזג האוויר, ובשני המונדיאלים האחרונים ברוסיה ובקטאר, היא עבדה נון סטופ ברשתות החברתיות כדי לתמוך בנבחרת הלאומית שלה. למרות הפרסומים הפרובוקטיבים שלה וההצלחה בפלטפורמה למבוגרים, ינט מעודדת זכויות נשים והיא מגדירה עצמה כפמיניסטית.

באותו הפוסט החשוף שעשה גלים באינטרנט, היא הסבירה כמה היא בעד שיוויון בין המינים: "לצאת עם בחורה לטינית זה אומר לקבל אישה יפה, חזקה, נלהבת, נאמנה, רומנטית, פתיינית והכי כנה בעולם. אז אל תכעסו כשהן עומדות על שלהן ורוצות בדיוק את אותו הדבר חזרה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי