עם חולצה שקופה, ללא חזייה: כך הגיעה וונדה איקרדי לאצטדיון

וונדה נארה איקרדי | צילום: מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן הביעה תמיכה מקרוב כאשר התייצבה למשחק האחרון של בעלה, שברה את הרשת עם סדרת תמונות שלא משאירות מקום לדמיון וזכתה לתגובות נחרצות: "עם או בלי בלי בגדים - איקרדי זכה בך"

(גודל טקסט)

הנה משהו שעדיין לא כתבנו על וונדה נארה איקרדי, אשתו של כוכבה של גלאטסראיי מאורו איקרדי. וונדה הצטרפה באופן רשמי למועדון "ללא חזייה" אחרי ההופעה האחרונה שלה באצטדיון בטורקיה. אמנם האצטדיון היה כמעט וריק לחלוטין, אבל זה לא מנע מהחזה שלה כמעט ולנזול החוצה מהגופייה הדקיקה אותה לבשה. הארגנטינאית הציגה את הלוק בפוסט בפני כמעט 17 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

וונדה בת ה-36 השאירה מעט מקום לדמיון כשהגיעה לעודד את איקרדי בעלה בפתיחת עונתו השנייה במדי של גלאטסראיי. אחרי שהרשית 23 פעמים מתוך 26 משחקים בעונת הבכורה, איקרדי שומר את כל הקרדיט לוונדה אשתו שמלווה אותו בכל צעד. את הדברים האלו אמר בפני העוקבים ברשת החברתית, זאת למרות השנה וחצי המטורפות שעברו אחרי השניים ואחרי שכמעט התגרשו בעקבות הבגידה שלו בה. למרות שאנחנו רגילים לפרובוקציות מכיוונה, לצאת בלבוש הזה מהבית ולהצטלם כך באיצטדיון כדורגל – כזה עוד לא היה לנו.

לא שיש לו ברירה, אבל איקרדי מפרגן, וליתר דיוק נראה כי הוא נמצא בתקופה הכי מאושרת שלו בשנתיים האחרונות. המשפחה שלהם עשתה את כל הדרך מדרום אמריקה לבלות איתם את סוף השבוע האחרון, והעוקבים הנלהבים מארגנטינה ועד טורקיה קבעו פה אחד: "וונדה, את אישה של פעם בחיים. עם או בלי בגדים – איקרדי זכה בך".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי