נחשף: זו תמונת הפרופיל של ליאו מסי בוואטסאפ

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה | רויטרס

מספר הטלפון של הכוכב הארגנטינאי הוא ללא ספק מהמבוקשים ביותר בעולם, אך רק למעטים בלבד יש את הגישה הישירה לחשבון הוואטסאפ שלו. כעת, גם לכם יש הזדמנות נדירה להציץ לתוך חייו האישיים של הפרעוש

(גודל טקסט)

מספר הטלפון של ליאו מסי הוא אחד הנחשקים ביותר על פני כדור הארץ כולו, אם כי מעטים מאוד הם ברי המזל שיש להם אותו באנשי הקשר שלהם. 487 מיליון עוקבים אדוקים באינסטגרם לפחות, היו מאוד רוצים לדעת את מספרו האישי או כל פרט שקשור בחייו של אלוף העולם, כך שכשנחשפה תמונת הוואטסאפ בחשבון האישי שלו, טירוף גדול נרשם ברשתות החברתיות ביממה האחרונה. 

תמונת הפרופיל של ליאו מסי | צילום: אינסטגרם

מדובר בתעלומה שרק האנשים שמרכיבים את סביבתו הקרובה מכירים כמו משפחתו וחבריו, כמו גם הכדורגלנים שאיתם חלק את חדרי ההלבשה בקריירה הארוכה שלו. אחד מתוך רשימת הקרובים שלו הוא טומי מסי, אחיינו של 'מספר 10' של אינטר מיאמי, שחשף בשידור חי ב-'Twitch' מהי התמונה שבה דודו מעטר את הפרופיל שלו באפליקציית המסרונים המיידיים. למזלו של הפרעוש, את מספרו האישי הוא לא חשף אלא רק את התמונה. 

המארחים של ערוץ AbitareTv הסיתו את אחיינו של הארגנטינאי לחשוף את מספרו וניסו לשכנע אותו אבל הוא לא נפל בפח. מה שכן הפך לאש בשדה קוצים, היא התמונה האישית שלו שעניינה מאד את מיליוני הגולשים. המגישים בתוכנית הימרו: "אני מתאר לעצמי שתהיה לו תמונה שהוא מחזיק את גביע העולם, או תמונה כלשהי על המגרש". אחיינו של מסי חשף את התמונה ואמר: "זו התמונה של השחקן הטוב בהיסטוריה". טומי מסי הוסיף: " זה הרגע הכי מיוחד בקריירה שלו, והוא בחר להשתמש בתמונה של הרגע ההיסטורי עם האנשים החשובים לו ביותר בעולם, אנטונלה והילדים." 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי