למרות שיא ההצלות מול סיטי, דניאל פרץ משאיר לעומרי גלזר אבק

עומרי גלזר | Simon Stacpoole/Offside / Contributor

שוער הכוכב האדום בלגרד הציל 13 פעמים מול ארלינג הולאנד וחבריו והוא גם מקבל עדיפות על פניו בהרכב נבחרת ישראל, אך יש זירה אחת בה שוער באיירן מינכן ובן הזוג של נועה קירל מקדים אותו ובפער ניכר

(גודל טקסט)

ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד נתנו את הלב ונלחמו מול מנצ'סטר סיטי הגדולה, אך אלופת אירופה חזרה מפיגור וניצחה 1:3. שוער נבחרת ישראל אמנם ביצע שגיאה שהובילה לספיגת השער השני של קבוצתו, אבל יכול להתנחם בכך שבהופעתו הראשונה בליגת האלופות, הוא שבר את שיא כל הזמנים בהצלות למשחק במפעל הכי יוקרתי שיש לכדורגל העולמי להציע.

עומרי גלזר | Robbie Jay Barratt – AMA / Contributor

מסתבר שבנוסף ליכולת הנפלאה שהציג בין הקורות, יש לגלזר גם קמע פרטי שעוזר לו להדוף כדורים, אשתו שירה מורג גלזר. מאז המעבר לסרביה, החצי השני של השוער לא נותנת לו שנייה אחת להרגיש לבד והיא ליוותה אותו למשחק במנצ'סטר. את הביקור באנגליה שירה ניצלה עד תום, והספיקה להיפגש לדייט עם דנה וושצינה של מנור סולומון, חברתה הטובה אליה התקרבה מאז המעבר מעבר לים. ברשתות החברתיות, בהן שירה היא כוכבת בפני עצמה, היא לא שכחה להרים לגלזר: "אהבת חיי שבר את שיא ההצלות בליגת האלופות. זה בעלי!", כתבה.

ההופעה שהיממה את הסרבים. שירה מורג ביציעי המרקאנה
ההופעה שהיממה את הסרבים. שירה מורג ביציעי המרקאנה | מסך, אינסטגרם

הזירה בה פרץ מקדים את גלזר ובגדול

למרות המשחק נגד סיטי והעובדה כי הוא השוער הראשון של נבחרת ישראל, בגזרת העוקבים דניאל פרץ שמתחרה איתו על עמדת השוער במדים בכחולים לבנים משאיר לגלזר אבק. כרגע הפער ביניהם גדול: 36 אלף עוקבים אדוקים יש לשוער הכוכב האדום באינסטגרם ואילו לשוערה של באיירן מינכן יש כבר 107 אלף, כאשר לעובדה שהוא משחק במועדון מפואר ואהוד בכל העולם יש השפעה ישירה, כמו גם לזהותה של זוגתו.

שירה לא שכחה לפרגן לבעלה | מסך, אינסטגרם

שירה, הפאשניסטה בעלת מותג האופנה וכאמור אושיית רשת בעצמה, עם 100 אלף עוקבים וכמובן בת הזוג של פרץ נועה קירל עם 1.8 מיליון, כך שהבנות לגמרי יכולות לעזור לכדורגלנים שלהן בגזרת הרשתות החברתיות.

שירה מורג, אשתו של עומרי גלזר | צילום: אינסטגרם
עוד באותו נושא: דניאל פרץ, עומרי גלזר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי