"שונאת שקוראים לה 'סמל סקס' אבל מצטלמת בעירום. צבועה!"

אלישיה להמן | מסך, אינסטגרם

שחקנית הכדורגל המפורסמת בעולם, אלישה להמן, חשפה לוח שנה חדש בכיכובה וחטפה אש מהעוקבים שלא שכחו את ההצהרות שלה בעבר

(גודל טקסט)

אלישה להמן, הכוכבת הגדולה של נבחרת שוויץ ואסטון ווילה, היא הכדורגלנים המפורסמת בעולם כיום. כעת, להמן החליטה להשתמש ביופי שלה לכבוד השנה החדשה ועוררה סערה ברשתות החברתיות.

מעל 15 מיליון אנשים עוקבים אחריה והם שמחו לאחר החשיפה החדשה שלה: לוח שנה נוטף סקס לכבוד שנת 2024. הלוח מלא בתמונות חושפניות של הכדורגלנית שסיפרה לא פעם בראיונות איתה שהיא לא אוהבת שקוראים לה "סמל סקס", אך בכל זאת הצטלמה ללוח השנה, וספגה לא מעט ביקורות. 

"

"שונאת שקוראים לה סמל סקס אבל הוציאה לוח שנה כמעט בעירום כדי שגברים יוכלו לאו** איתו בבית", כתב לה אחד העוקבים על הפוסט שפירסמה באינסטגרם. שחקנית הכדורגל המפורסמת בעולם קיבלה גם תגובות מפרגנות על לוח השנה, אבל כאמור היו אלפים שדווקא לא אהבו את "ההחפצה" שלה וכתבו תגובות חריפות: "בתור אחת שמייצגת את המין הנשי במגרשי הכדורגל, אסור לך להצטלם ככה, זה נוגד את מי שאת. את צבועה!".

להמן ממש לא התייחסה לביקורות והמשיכה להפיץ את לוח השנה החדש שלה, שיכול להיות שלכם תמורת 60 ליש"ט, אם תזמינו אותו אונליין.

לזכותה יש לומר כי היא משתפת שלל תמונות ברשת החברתית, רובן מהמגרש, אך יש לא מעט גם בביקיני בים, ממסיבות ומעוד אירועים בהם היא לובשת מה שהיא רוצה. "אני בעד חופש הביטוי, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, ילבש מה שהוא רוצה ויילך לישון עם מי שהוא רוצה", סיפרה בראיון איתה לאחר הפרידה מקשרה הברזילאי של אסטון וילה, דוגלאס לואיז, ממנו נפרדה בשנה שעברה אחרי שנה של זוגיות סופר פוטוגנית.

אז כשהיא רווקה, בת 24 ומחזיקה בתואר שחקנית הכדורגל המצליחה והמפורסמת בעולם – מי יכול לעצור אותה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי