לצד גבר אחר: הריקוד הפרובוקטיבי של ג'ורג'ינה הפתיע את רונאלדו

ג'ורג'ינה רודריגס | צילום: אינסטגרם

זוגתו ואם ילדיו של CR7 הדהימה את הרשת כשכיכבה צמודה לזמר מפורסם בסרטון שהפך לויראלי, וכעת מסתמן שהיא לא זכתה לפירגון מלא מהסופרסטאר הפורטוגלי

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אמנם נתן לכך אור ירוק, אבל כנראה שהוא לא ציפה לראות את זוגתו צמודה באופן כה חושני לגבר אחר. ג'ורג'ינה רודריגס הופיעה בקליפ של הזמר הקולומביאני סבסטיאן יאטרה, אחרי שכמובן התייעצה וקיבלה את ה"אוקיי" מבן הזוג המפורסם שלה, כפי שפורסם באתר "ספורט ספורט". לאחר שהקליפ של יאטרה בשיתוף אשת הכדורגלן הפך להצלחה מסחררת וזכה לשלוש מיליון צפיות רק ביוטיוב בתוך חמישה ימים בלבד, הזמר שיחרר סרטון נוסף עם ג'ורג'ינה, הפעם לטיקטוק. הוא הפך לויראלי גם כן – אך אותו כוכב הכדורגל פחות אהב. ג'ורג'ינה בעצמה העלתה את הסרטון בחשבון הטיקטוק החדש שלה, אותו פתחה רק לפני חודשיים.  

בסרטון נראית זוגתו של CR7 רוקדת בשמלה צמודה וקצרצרה לצידו של הזמר, דבר שהפתיע מאוד את רונאלדו. "מה שהפתיע את הכדורגלן המפורסם היה הריקוד הפרובוקטיבי של ג'ורג'ינה, שלטענתו לא ידע עליו", כך פורסם באתר. למרות שהפורטוגלי בעצמו מופיע בחלקים מהקליפ של יאטרה, שם הוא רוקד עם בת זוגו בקטעים שנלקחו מתוכנית הדוקו שלה "אני ג'ורג'ינה", לסרטון הנוסף ששבר את טיקטוק הוא לא ציפה. 

@georginagio

Energía Bacana ✨🌼⚡️🛵💛🌞☀️

♬ original sound – Georgina Rodríguez

אמנם שחקנה של אל נאסר אף פעם לא נתפס כגבר קנאי, אבל כנראה שהפעם רונאלדו לא אהב את הריקוד של אם ילדיו, שהפכה למגה מפורסמת בזכותו וכיום נחשבת לאחת האושיות היותר מבוקשות בעולם. "אם אני מחייכת, אתה הסיבה", אמרה ג'ורג'ינה לרונאלדו בקטע בו הם רוקדים יחד בסדרה שלה בנטפליקס, ככה שלא נראה שיש לו סיבות לדאגה. מאז החלה מערכת היחסים הפוטוגנית ביניהם ב-2016, זכתה ג'ורג'ינה לפופולריות עולמית בעיקר ברשתות החברתיות – היא ממוקמת בטופ רשימת נשות הכדורגלנים הנעקבות בעולם עם קרוב ל-52 מיליון עוקבים, ועל כן הבחירה בה לככב בקליפ המוזיקלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי