דייויד בקהאם חושף: הרגעים הסליזיים עם ויקטוריה

play
ויקטוריה בקהאם, דיוויד בקהאם על יאכטה | splash
דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של H&M 01:28

בסדרה תיעודית חדשה מספרים הבקהאמים על תחילת היחסים ("במגרשי חניה"), הקשיים המשפחתיים והתקרית המפורסמת עם פרגוסון: "ניסיתי לתקוף אותו"

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה בקהאם מככבים בטריילר לסדרה תיעודית חדשה בנטפליקס על חייהם של אחד הזוגות המפורסמים בעולם. הסדרה, בת ארבעה פרקים, מתמקדת בחייו ובקריירה של כדורגלן העבר, ורק על פי הקדימון נדמה שיהיו בסדרה כמה רגעים חושפניים, שיספקו גם את חובבי הכדורגל וגם את חובבי הרכילות..

בקהאם, 48, סיפר שהרגיש שהוא "טובע" כאשר תהילתו זינקה והקריירה שלו באנגליה דשדשה לזמן קצר בסוף הניינטיז. הוא מוסיף כי הוא "הרגיש פגיע ובודד". כמו כן הוא גם דיבר על התקרית המפורסמת בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד, כאשר סר אלכס פרגוסון בעט בנעל שעפה ועשתה לו חתך בפרצוף – ובקהאם אף מאשר שהוא ניסה לתקוף בחזרה את המאמן. עם זאת פרגי עדיין משבח את השחקן ואומר: "היה משהו בתוכו – הנחישות הזו". הסדרה על בקהאם אמורה לעלות ב-4 באוקטובר.

רגע מפתח זה כאשר בקהאם חוזר ל-1998 כשספג כרטיס אדום במהלך המונדיאל והואשם בהפסד של אנגליה במשחק מכריע מול ארגנטינה. בטריילר הוא אומר: "אני לא חושב שאי פעם דיברתי על זה, רק בגלל שאני לא מסוגל… לא אכלתי, לא ישנתי. זה גבה ממני מחיר כבד, אפילו לא הכרתי את עצמי".

לאחר מכן נראית ויקטוריה בקהאם, לשעבר כוכבת "ספייס גירל", מדברת על הלחצים שהיו עליה בזמן שהייתה תחת אור הזרקורים. צילומים מראים מעריצים מתנפלים להם על האוטו בזמן שהילדים בוכים. "זה ממש משעשע כשהקרקס מגיע לעיר, נכון?", היא אומרת, "אלא אם כן אתה בקרקס… אבל הוא פשוט המשיך ללכת". בקס הוסיף: "אני לא מוותר בקלות. אני לא מוותר".

ויקטוריה ודיויד בקהאם מחוץ בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, צ'סטר, 25 ינואר 1998
הם לצדנו כבר עשרות שנים. הבקהאמים | אימג'בנק GettyImages, Dave Hogan
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם
חיים ב"קרקס". ויקטוריה ודייויד | אימג'בנק GettyImages

ויקטוריה פגשה את דיוויד ב-1997 לאחר שהספייס גירלז צפו במשחק של מנצ'סטר יונייטד בהזמנתו. לאחר מכן החלו במערכת יחסים. היא מספרת איך בהתחלה הם ניסו להסתיר את מערכת היחסים, ונפגשו במקומות סודיים, עם רמיזה ליחסי מעט "סליזיים" בפינות נידחות במכונית: "המנהל שלי אמר כל הזמן: נסו לשמור את זה לעצמכם… כך שתמיד נפגשנו בחניונים, במכונית – וזה לא כל כך מלהיב כמו שזה נשמע". דיוויד אמר על זה בחיוך: "קלאסי".

דיוויד וויקטוריה בקהאם יוני 1998
נפגשים בסתר במגרש חניה? "קלאסי" | אימג'בנק GettyImages, דיוויד הוגאן
ויקטוריה ודיויד בקהאם מגיעים להקרנת הצדקה של הסרט 'Withnail and I', לונדון, 7 פברואר 2000
זוכרים אותם ככה. הצמד | אימג'בנק GettyImages, Dave Hogan

זה רק העצים את תשומת הלב אליו, אבל הוא אומר: "החיים שלי הפכו למשהו אחר. זה בהחלט לא שינה אותי". הטריילר פנה במהירות לסר אלכס שראה זאת אחרת: "הוא השתנה, אין ספק בקשר לזה".

אמא של דייוויד, סנדרה, הגיבה על האופן שבו הדוגמנות והקמפיינים שלו הפכו להסחת דעת: "חששנו שהוא יאבד את כל מה שהוא עבד בשבילו, כי הכדורגל היה במקום הראשון עבורו, ופתאום זה לא היה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי