הרשת גועשת וחוששת: קים קרדשיאן בזוגיות עם ספורטאי מוכר מאוד

קים קרדשיאן | מסך, אינסטגרם

אחרי הפרידה המתוקשרת מקנייה ווסט והשמועות על שלל רומנים, בארצות הברית מדווחים שהכוכבת הכי גדולה בארצות הברית מנהלת מערכת יחסים עם שחקן בכיר ואוהדי הקבוצה שלו כבר חוששים מהקללה

(גודל טקסט)

מישהו זוכר את קניה ווסט? כמראה שהגרושה המגה מפורסמת שלו כבר לא. אחרי שש שנות נישואים וארבעה ילדים משותפים, ב-2021 הכוכבת הכי גדולה בארצות הברית קים קרדשיאן והזמר המפורסם התגרש, ומאז הודבקו לה שלל רומנים. הייתה אפילו שמועהשהיא וטום בריידי מפלרטטים אבל בזמן שהקווטרבק לשעבר יוצא עם אירינה שייק, מסתמן שקימי מצאה לעצמה כוכב NFL אחר.

מדיווחים בתקשורת בארצות הברית עולה שהקרדשיאנית וכוכב הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, שמשחק בבולטימור רייבנס, צמודים חזק. אחרי שהאחיות שלה חלשו על ליגת ה-NBA, כעת הגיע תורה של כוכבת האינסטגרם הגדולה בכל הזמנים לתת במה דווקא ל-NFL, ליגת הפוטבול של ארה"ב.

כבר שבועיים שהספורטאי בן ה-30 נתפס בסביבתה של קימי אבל עכשיו מגזין "אנשים" מפרסם שהקשר בין בני הזוג מתהדק ועולה שלב. הידיעה המרעישה הזאת מדאיגה מאד את אוהדי רייבנס מאחר ו"קללת הקרדשיאן" מטרידה אותם וגורמת להם לדאוג לבקהאם ג'וניור. 

למקרה שלא שמעתם על הקללה, האגדה האורבנית מספרת שכל גבר שיוצא עם מישהי ממשפחת קרדשיאן או ג'נר (אחיותיה של קים קנדל וקיילי) סובל ממחלה או אפילו מת. זה התחיל מאביהן של הבנות, רוברט קרדשיאן שנפטר ממחלה, המשיך לכדורסלן למאר אודם שהתחתן עם קלואי וחלה בנפשו, טראביס סקוט האקס של קיילי, ונגמר בקנייה ווסט שכולנו מכירים את הסיפור שלו.

האם יש לכוכב הפוטבול סיבה לדאוג? דווקא נראה לנו שלא. עד התמונה המשותפת של שניהם – מה דעתכם על קים קרדשיאן והטייטל אשת ספורטאי? 

עוד באותו נושא: קים קרדשיאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי