גנבה את ההצגה: הכירו את אשתו של כוכב מכבי תל אביב

האלה קלהון | צילום: אינסטגרם

למרות שבעלה מוביל את הצהובים ונחשב לאחד מכוכביה הגדולים, זוגתו הצליחה להשאיר לו אבק ואותנו פעורי פה עם הסטייל המיוחד והלוהט שלה. לירון שרון עורכת לכם היכרות

(גודל טקסט)

כפי שהיא נוהגת תמיד לעשות, מכבי תל אביב בכדורסל ערכה אתמול ערב גיבוש בביתו של אודי רקאנטי, אחד מבעלי המועדון, שם המדור נתקל באשתו הרותחת של רכז הצהובים לורנזו בראון, שמסתבר שהוא אמנם כוכב ענק על הפרקט, אבל דווקא היא זו ששולטת בגזרת הרשתות החברתיות. לא היה ניתן להישאר אדישים ליופי של האלה קלהון, החצי השני של הכדורסלן האמריקאי-ספרדי בן ה-33 שללא ספק מביאה את אמריקה לישראל עם הסטייל שלה.

יש לה קהל של 105 אלף אנשים שעוקבים אחריה באדיקות, וזאת לעומת כוכבה של מכבי ת"א אחריו עוקבים רק 75 אלף איש. אשת הכדורסלן הלוהטת באופן מתבקש היא דוגמנית ושחקנית שהגיעה בעקבות האהוב שלה לישראל, והיא שורפת את תל אביב עם הלוק המיוחד שלה. "החבר הכי טוב שלי, האיש שלי, זוזו, יום הולדת שמח אני אוהבת אותך", כתבה האלה בפוסט שהקדישה וחשפה את שם החיבה של בראון ביום הולדתו שחל בחודש שעבר. 

אתמול נהנו השניים עם החברים למכבי מאירוע שכלל בין היתר גם אוכל טוב ומופע קסמים של ינאי אלגוסי, ואנחנו רק מחכים לראות אותה ביציע של הצהובים מעודדת את המכביסט שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי