הפוסט שסחף את כוכבי ליגת העל: "שבענו מהטרור התודעתי הזה"‎

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער | אריאל שלום

בצל הסערה בכיכר דיזנגוף ביום כיפור, כוכבי הליגה התחברו לפוסט של זיו שילון שדרש להתעלם מהקיצון וכן לסרטון שהעלתה נטלי דדון. אשתו של גל אלברמן שיתפה את הפוסט של נתניהו וכתבה: "לכו קיבינימט כבר"

(גודל טקסט)

כשברקע אווירה ציבורית מתוחה, הגיעה היוזמה השנתית של ארגון "ראש יהודי" לתפילה המונית אתמול (שני) בכיכר דיזנגוף ביום כיפור – והאירוע הפך למוקד התלהמות במאבק בין חילונים לדתיים בתל אביב. עיריית תל אביב החליטה למנוע הצבת מחיצה והפרדה מגדרית במרחב הציבורי, ובכל זאת הארגון החליט לקיים את התפילה "בדרך שבה תישמר ההלכה ויישמר גם החוק", ומפגינים שהגיעו למקום מחו נגדם וגרמו למתפללים לעזוב את הכיכר. מצאת הכיפורים ועד לרגע זה, הרשתות החברתיות סוערות.

ערן זהבי, כוכב מכבי תל אביב, סיכם את התחושות שלו בנושא בכך ששיתף את הפוסט של חברו "המלך" זיו שילון, שכתב: "לא מעניין אותי מה קרה בת"א בכיפור, זה לא מייצג אותי ולא את מדינת ישראל. תתעלמו מהקיצון, הוא טוב רק לתקשורת, לפוליטיקאים ולחובבי הלייקים. שבענו מהטרור התודעתי הזה. די! תנו לנו לנוח ולאהוב!".

גם מאי ורד, הסכימה איתו לאחר ששיתפה את העימותים בת"א והוסיפה: "פשוט בושה. עצוב. אין מילים הגענו לשפל", כאשר כדורגלנים רבים נוספים שיתפו את הפוסט של זיו והביעו תמיכה בדבריו.

נטלי דדון העלתה סרטון המציג את הפילוג בעם שלנו וכתבה: "זוכרים מתי היינו צריכים להסתיר את יהדותינו? לקיים מתוות בסתר? בגרמניה 1930!". שלל שחקני הליגה ונשותיהם סימנו לייק על הפוסט החריף של כוכבת הרשת והיו כאלה כמו שירה מורג אשתו של עומרי גלזר שהגיבה וכתבה: "אחד הדברים הכי עצובים שראיתי". גם אשתו של גל אלברמן, ליטל אלברמן, הרגישה צורך לשתף את הפוסט של ראש הממשלה בינימין נתניהו בנושא גירוש המתפללים וכתבה: "לכו קיבינימט כבר". 

השיתוף של ערן זהבי | מסך, אינסטגרם
השיתוף של ליטל אלברמן | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי