בחתונה הרביעית, עם צינורות זרע קשורים: חיי האהבה של רונאלדו

play
שחקן העבר רונאלדו מתחתן בפעם השלישית עם בת זוגו סלינה לוקס | אתר רשמי, אינסטגרם celinalocks
שחקן העבר רונאלדו מתחתן בפעם השלישית עם בת זוגו סלינה לוקס 00:11

כוכב העבר הברזילאי שוב התחתן, הפעם עם דוגמנית שצעירה ממנו ב-14 שנה, אחרי שיש לו ארבע ילדים משלוש נשים (ועוד חתונה אחת שבוטלה). והזרע שהוקפא? "מספיק לקבוצת כדורגל"

(גודל טקסט)

כוכב העבר הברזילאי רונאלדו נשא בסוף השבוע לאישה את בת זוגו סלינה לוקס. הזוג, שהתארס בחודש ינואר השנה בחופשה מבקאריביים, התחתן בכנסייה באיביזה ביום שני אחר הצהריים, לא רחוק מהבית של רונאלדו באי הספרדי הפופולרי.

סלינה, 33, שהחלה לצאת עם רונאלדו לפני שבע שנים, כתבה באינסטגרם שלה "היום איחדנו את המשפחות שלנו לטקס צנוע וחגיגה קטנה, שהיא רק התחלה להרבה חגיגות נוספות". אחר האורחים המוכרים באירוע היה ז'וליו בפטיסטה, שחקן העבר.

עבור רונאלדו, 47, כיום נשיא ריאל ויאדוליד, זו החתונה השלישית. מילן דומינגס, כדורגלנית לשעבר, שהייתה אשתו השנייה, אף בירכה אותו וכתבה לו "אני מאושרת בשבילך, אלוהים יברך אותך וישמור עליך תמיד, תחי האהבה".

הוא אף תיכנן חתונה עם בת זוג נוספת – הדוגמנית דניאלה צ'יקארלי ב-2005 בטירה בצרפת, אבל הטקס בוטל מאחר שהתברר ששניהם לא הסדירו רשמית את הפרידה מבני הזוג הקודמים שלהם. החתונה נדחתה – וכמה חודשים לאחר מכן הם נפרדו. צ'יקארלי לאחר מכן טענה שהוא בגד בה.

רונאלדו ואשתו הראשונה, מילן
רונאלדו עם אשתו הראשונה | אימג'בנק GettyImages

כמו כן הוא היה נשוי למריה ביאטריס אנתוני, מהנדסת ופעילה ברזילאית למען השבטים באמזונס. לרונאלדו יש בן, רונאלדו, 23, מאשתו הראשונה מילן, ובנות (סופיה בת 14 ומריה אליס בת 12) מאשתו השנייה מריה. הוא חשף שהוא עשה ניתוח לקשירת צינורות הזרע, אחרי שב-2010 התברר שהוא אבא של אלכסנדר, כיום בן 17, בעקבות "רומן" עם מלצרית בזם מישל אומזו.

לאחר מכן רנאלדו טען ב"פייננשל טיימס" שהוא הקפיא זרע, והתבדח שיש שם מספיק בשביל "להעמיד קבוצת כדורגל". אשתו הטרייה היא דוגמנית ואשת עסקים. היא הפתיעה את כולם כשטענה בתחילת השנה שהיא נושאת "בייבי" חדש וכולם היו בטוחים שזה החמישי של רונאלדו – עד שהבהירה שזה רק בושם חדש שהיא משיקה. כאמור, לא ברור אם הזוג מתכנן להביא ילדים לעולם, אבל ניתן להעריך שעבור אגדת הכדורגל מברזיל – זה לא סוף הסיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי