עברה על החוקים? זוגתו של אקס ברצלונה הצטלמה בעירום והדהימה את העוקבים

ג'סיקה גויקוצ'ה | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים כיכבה בקמפיין נוצץ באלבניה, סיפקה הצצה אינטימית לחייה בדרך יצירתית למדי ושיגעה את הגולשים ברשת: "אלוהית, את כמו ציור"

(גודל טקסט)

ג'סיקה גויקוצ'ה, בת זוגו של הבלם הספרדי מארק ברטרה, הוגדרה על ידי כלי התקשורת בספרד כ"לא רגועה". הסיבה? גויקוצ'ה, דוגמנית ובעלת מותג אופנה, מהממת את הרשתות החברתיות בכל פעם מחדש, כשהפעם היא סיפקה לכמעט שני מיליון העוקבים שלה הצצה לאיך שהיא באמת נראית בעירום מלא. הספרדיה בת ה-26 מרבה לספק לקהל העוקבים שלה תוכן אשר לא כולל הרבה ביגוד, כך שהם אמנם רגילים, אבל בכל זאת – פעם נוספת היא הצליחה להפתיע את כולם. 

את השבוע האחרון העבירה אשת הכדורגלן באלבניה, שם היא צילמה קמפיין חדש והחליטה לשתף שלל תמונות מהחוויה שלה שם. אחת התמונות האחרונות באלבום שהעלתה ג'סיקה היא תמונה שלה בעירום מלא. מכיוון שבאינסטגרם אסור לשתף תכנים בעירום מלא, התמונה מצולמת ע"י השתקפות של חלון ענק בווילה המטורפת בה התארחה. "אלוהית, את כמו ציור – אחרת אין איך לתאר את השלמות הזאת שנקראת ג'סיקה גויקוצ'ה", סיכם אחד העוקבים שלה בתגובה לפוסט. 

התמונה המדוברת. ג'סיקה גויקוצ'ה | מסך, אינסטגרם

כזכור, בחודש שעבר הספיקה גויקוצ'ה לעורר סערת ענק ברשתות החברתיות, לאחר ששיתפה תמונה של איבר מינה מכוסה בתחתון זעיר, ועל כך קיבלה תגובות רבות בטענה "שהפעם היא הגזימה". זוגתו של בלם ריאל בטיס נמצאת בשדות תעופה בתדירות גבוהה, במיוחד בעונה החולפת כאשר ברטרה שיחק בטרבזונספור הטורקית. השניים ניהלו קשר בשלט רחוק, דבר שהוא אינו פשוט בכלל אבל מאוד משתלם כשאתה בן הזוג של האישה שהוגדרה לא פעם כ"יפה ביותר בעולם". לאחרונה הם לא מרבים להעלות תמונות וסרטונים משותפים, ושומרים את הזוגיות שלהם רחוק מהרשתות החברתיות ומהתקשורת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי