תרגיל יחצני? מערכת היחסים של נועה קירל ודניאל פרץ עולה שלב

דניאל פרץ, נועה קירל | Marcel Engelbrecht - firo sportphoto / Contributor

במקביל לשמועות ולתגובות ברשת שטוענות כי השניים לא באמת בזוגיות, הזמרת והשוער הוכיחו לכולם שזה אמיתי ושהם כאן בשביל להישאר. לירון שרון עם הפרטים המלאים אחרי הבכורה וההופעה

(גודל טקסט)

רבים הרימו גבה ולא האמינו, אבל מערכת היחסים הזו הכי אמיתית שיש: אחרי שהיא לראשונה שיתפה סטורי שמרים לבן הזוג שלה בעקבות הופעת הבכורה שלו במדי באיירן מינכן, נועה קירל שיתפה אתמול (שלישי) פוסט לעיני 1.8 מיליון העוקבים שלה שמבהיר בדיוק מה טיב היחסים שלה ושל השוער. ביום שבת כזכור קירל סיימה את ההופעה השנייה שלה בפארק הירקון ועשתה היסטוריה כששברה את שיא כל הזמנים במכירת כרטיסים לאמן ישראלי. כשהאדרנלין עוד התפוצץ אצלה בגוף, היא המריאה לגרמניה בטיימינג מושלם, רגע לפני האוקטוברפסט ומשחק הגביע.

הסטורי של נועה קירל | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

פרץ קיבל אמש לראשונה את ההזדמנות וערך את הופעת הבכורה בבאיירן מינכן והצליח לשמור על רשת נקייה בניצחון 0:4 על מונסטר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. מעבר למחמאות שקיבל מתומאס טוכל, הארי קיין ותומאס מולר, בת הזוג שלו פירגנה לו לראשונה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כששיתפה את הפוסט שלו מהמגרש. בעודה נמצאת שם לצידו, היא הספיקה לשתף במקביל פוסט מרגש בו היא מסכמת את החוויה האדירה של פארק הירקון והודתה שהיא עדיין לא מעכלת את כמות האנשים שהגיעו לצפות בה. 

קירל הודתה למשפחה ולצוות שלה ובין היתר גם "לדניאל שלה", שבלעדיו כל זה לא היה קורה. "אני עדיין לא מעכלת את החוויה העוצמתית שעברתי ולא מאמינה. תודה ענקית לכל מי שגרם לזה לקרות… תודה לצוות שלי, לסוכן שלי רוברטו, למשפחה שלי, לדניאל שלי, לחברות והחברים שהיו שם כל רגע בשבילי, להכיל, לתמוך ולהתרגש בשבילי".

נועה כמובן הודתה גם לקהל הענק שלה וזכתה לתגובות מפרגנות מבן הזוג שלה שכתב שהיא ריגשה אותו "ושהכל מגיע לה", ובין במגיבים גם שלל נשות כדורגלנים שהרימו לה. אז תודו שקירל ופרץ הם הציוות הכי מעניין של השנה הזאת ואיזה כיף שהיחסים ביניהם עולים שלב. 

היחסים ביניהם מתחממים, למרות רעשי הרקע התגובות ברשתות שמדברות על "תרגיל יחצני".

עוד באותו נושא: דניאל פרץ, נועה קירל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי