"אפשר לראות לה הכל": הפאדיחה של דילטה לאוטה ממש מול הצלמים

דילטה לאוטה
דילטה לאוטה | אינסטגרם

מגישת הספורט וזוגתו של השוער לוריס קאריוס עברה "תאונה קלה" בשבוע האופנה במילאנו, כשהשמלה שלה חשפה קצת יותר מידי

(גודל טקסט)

ימים עמוסים עוברים על מגישת הספורט הכי לוהטת באיטליה, דילטה לאוטה. קצת יותר מחודש לאחר שילדה את בתה הבכורה, בת ה-32 כבר חזרה לעבוד. כן, כחודש לאחר הלידה, זוגתו של השוער לוריס קאריוס שבה לשדר בתוכנית הרדיו 105 Take Away וחזרה בקול תרועה גם למגרשים, שם הרגישו בחסרונה. זה קרה הרבה יותר מהר מהצפוי, אבל אפשר להבין את אשת הקריירה שמחזיקה בתשעה מיליון עוקבים באינסטגרם. 

במקביל לחזרה המהירה לשגרה, דילטה השתתפה בשבוע האופנה במילאנו, שם קרתה לה "תאונה" קטנה או יותר נכון פאדיחה. מגישת הספורט התארחה בתצוגת האופנה של לואיזה ספגנולי ולבשה שמלת וילון ירוקה עם שסע עמוק במיוחד מקדימה. ואז, בזמן שכל המצלמות כוונו אליה, הם תפסו גם את תחתוניה של האיטלקייה בשל המחסור בבד בחלק הקדמי של השמלה. "דילטה, איזה אסון בשבוע האופנה – אפשר לראות הכל!", צעקו הכותרות באיטליה.

למרות שדילטה נראתה נינוחה ושלווה במהלך אירועי שבוע האופנה, היא הרגישה במיוחד את הריחוק מבתה הקטנה: "לחזור הביתה ולהחזיק אותך בזרועותיי, זו תחושה שלא הצלחתי להסביר קודם – אבל כל אמא יודעת. זו אהבה טהורה", כתבה לצד פוסט ששיתפה ברגע שחזרה הביתה, עדיין לבושה בשמלה ה"בעייתית".

כאמור, המנחה לקחה הפסקה קצרה לאחר לידת בתה, אך בחרה לחזור להתחייבויות המקצועיות שלה. הודות לעזרתה של קאריוס, היא יודעת שהיא ממש לא צריכה לוותר על הקריירה שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי