לוק חדש: בתו של פפ הדהימה את הרשת עם צעד מפתיע

מריה גווארדיולה | צילום: אינסטגרם

הספרדיה בת ה-22 סיחררה את העוקבים עם בחירה אופנתית מסקרנת למדי וזכתה לתגובות נלהבות: "אפשר לבקש את ידך מאבא? מושלמת!"

(גודל טקסט)

היא עדיין הבת של פפ, אבל בקצב הזה בקרוב הוא יהפוך ל"אבא של". מריה גווארדיולה, בתו של מאמן מנצ'סטר סיטי, החליטה להסיט את תשומת הלב מההפסד של התכולים לניוקאסל בגביע הליגה. ה-1:0 שספגה אלופת אירופה הוביל לאיבוד התואר השני שלה העונה, זאת לאחר ההפסד לארסנל במגן הקהילה באוגוסט. אלו אמנם לא התארים החשובים ביותר באנגליה, אבל אף אחד לא אוהב להפסיד – בטח לא המאמן הטוב בעולם. למזלו, יש לו ילדה שמסחררת את הרשתות החברתיות ברגעים האלו. 

מריה בת ה-22 צבעה את שיערה הבלונדיני לשחור ושברה את הרשת: "מריה, את זו שהבאת לאבא שלך את המזל הגדול בחיים", "אפשר לבקש את ידך מאבא? מושלמת!", "איך עם היופי הזה היא לא מדגמנת?", "הפנים היפות של הכדורגל – מריה גווארדיולה". אלו היו רק חלק מהתגובות הנלהבות של 735 אלף העוקבים שלה, אשר התרגלו לראות את מריה בבלונד בשנה האחרונה. כעת, הספרדיה הלוהטת החליטה לחזור למקורות.

גווארדיולה עדיין מתגוררת עם אמא ואבא שלה בלונדון, שם סיימה ממש לא מזמן לימודי תואר ראשון באופנה. בנוסף, היא מבקרת בקביעות ברחבי אירופה ומטיילת לה מיעד ליעד. את הלוק החדש אימצה לעצמה בזמן שהיא מבלה בעיר הכי רומנטית בעולם, פריז, והעוקבים תוהים לעצמם האם יש בחור חדש בחייה של בתו של המאמן. הימור שלנו במדור: כנראה שהוא קשור לכדורגל… 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי