"מכבי תל אביב? דאגו לקדם שחקנים אחרים יותר ממנו"

ירין חסון | מסך, אינסטגרם

לאחר שאילון אלמוג השלים את המעבר המתוקשר להפועל ב"ש, ירין חסון התראיינה ל"מחוץ לקווים" והתייחסה לצעד המסקרן והשלכותיו, השתתפותה בריאליטי עם "הפרטנרית המושלמת" והקשר לנועה קירל

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר אילון אלמוג השלים את אחד המעברים המסקרנים בחלון ההעברות האחרון, כשעשה את הדרך מצהוב לאדום וחתם בהפועל באר שבע לאחר שנים רבות במועדון נעוריו מכבי תל אביב. מי שמלווה אותו לאורך הדרך וכבר קרוב לארבע שנים היא ירין חסון, בת הזוג שלו, שהגיעה היום (חמישי) להתראיין ב"מחוץ לקווים" – תוכנית הספורט של לירון שרון בערוץ וואלה פלוס. חסון דיברה על המעבר לדרום, השתתפותה בעונה החדשה של "המירוץ למיליון" וגם קצת על נועה קירל ודניאל פרץ. 

ירין, אז התרגלתם כבר לאדום אחרי כל השנים בצהוב?

"האמת שעוד לא, תמיד זה היה הצבע "השנוא" אבל עכשיו זה אדום של אהבה, אז אי אפשר לא לאהוב". 

זה עדיין מאוד טרי, איך את ואילון מרגישים מאז המעבר לבאר שבע?

"המרחק פתאום הוא יותר מעשרים דקות, חצי שעה נסיעה והנסיעות קצת פחות נוחות, אבל נוחות זה לא דבר שמשחק תפקיד בכדורגל, בטח שלא אצל אילון. אני חושבת שאנחנו נצלח את זה כמו שצלחנו עוד הרבה דברים בכדורגל". 

אתם מתכננים לעבור לדרום?

"זו אופציה. במיוחד כשגם כל הקבוצה גרה בבאר שבע ויש אחווה מטורפת בין כל השחקנים והנשים של הכדורגלנים, אז זו אופציה. אני לא שוללת וגם אילון לא, אז נראה מה נחליט עם הזמן".

אני קראתי את הפוסט המאוד מרגש של אילון כשהוא נפרד ממכבי תל אביב. הוא עלה לבוגרים בקול תרועה ועם הרבה ציפיות, מה לדעתך מנע ממנו לממש את ההבטחה?

"בגדול, אני חושבת שאילון נפל בין הכיסאות, כנראה מחוסר מזל וגם פחות הזדמנויות שנתנו לו. אין ספק שיש כוכבים במכבי תל אביב וצריך להילחם על המקום. כל השחקנים רעבים וכולם שואפים להצליח, אבל אני חושבת שדאגו לקדם שחקנים אחרים יותר ממנו וזה כנראה לא היה המזל שלו להצליח ו'להתפוצץ' שמה". 

נפרד ממועדון נעוריו. אילון אלמוג וזוגתו ירין חסון | מסך, אינסטגרם

את מרגישה שמכבי תל אביב נתנה לו הזדמנות ממשית להצליח, או שהוא לא באמת קיבל את הביטחון שהיה צריך?

"הוא קיבל הזדמנויות, אבל אני חושבת ששחקן צריך לקבל אמון מהמאמנים. משחק אחד כן, שניים לא, עוד שלושה לא, עשר דקות פה, רבע שעה שם – זה לא משהו שבעיניי באמת אפשר לבנות עליו קריירה, בטח לא מה שמצפים ממך בעמדה שלו". 

באר שבע זה דף חדש – את מאמינה ומרגישה ששם הוא יכול 'להתפוצץ' ולהראות מדוע כולם דיברו עליו וציפו ממנו?

"אני מאמינה ביכולות של אילון בכל ליבי ואני יודעת שהוא נועד לגדולות. אני חושבת שבאר שבע זה המקום באמת לפרוח ולהצליח. יש לאילון הרבה מה לתרום לקבוצה, להוכיח גם את עצמו וגם להביא את הקבוצה להישגים בעונה הזאת". 

במקביל אליו, אוטוטו גם את הולכת להתפוצץ כשתעלה העונה החדשה של "המירוץ למיליון", וכל בית בישראל יכיר אותך ואת אמא שלך הכוכבת – את מתרגשת?

"ממש מרגש, אנחנו ממש מחכות לזה. הצטלמנו בחודש מאי האחרון, אז לחכות מעל לחצי שנה זה מאוד יושב, מאוד בא לנו לספר ולשתף דברים וכמובן שאנחנו לא יכולות לספר שום דבר, מחכות לראות את זה בדיוק כמוכם. החוויה? וואו. מטורפת לטוב ולרע. יש הרבה קושי ולא רק זוהר ומשימות. יש הרבה רגעים של לבד בחדר, אבל חוויה משוגעת עם הפרטנרית הכי מושלמת שיכולה להיות, הייתי עושה את זה עוד מיליון פעם. ממש מחכה לראות". 

ירין חסון | מסך, אינסטגרם

אילון מכין את עצמו לכך שחברה שלו עומדת להיות סופרסטארית?

"אני עוד לא מכינה את עצמי, אני עוד לא בלופ. מרוב שעבר זמן הספקתי כבר לשכוח שהייתי שם, אבל תיכף זה יבוא בבום". 

מילה שלך על הזוגיות של נועה קירל ודניאל פרץ?

"הם אחד הזוגות המהממים שיש. נועה היא חברה מלפני שנים ואני באמת מאחלת להם את כל ההצלחה שבעולם. שניהם מדהימים ובתור אחת שמכירה את שניהם, יש להם הרבה מה להציע אחד לשנייה. שימשיכו להוציא לנו את העיניים בגרמניה". 

שחקן הפועל באר שבע אילון אלמוג וזוגתו ירין חסון | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי