לא היה ולא נברא? ג'ורג'ינה רודריגס שמה סוף ל"שקר" המכוער ביותר

ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

בת הזוג של כריסטיאנו רונלדו החליטה לתבוע שני ערוצי טלוויזיה, שלטענתה פירסמו דברים ש"מעולם לא קרו". על מה מדובר, מה קו ההגנה ומה המטרה האמיתית מאחורי הצעד הדרמטי? הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

שוב סוער בגזרת ג'ורג'ינה רודריגס. בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו תובעת שני ערוצי טלוויזיה שלטענתה פירסמו מידע שקרי ש"אין לו קשר למציאות ולא קרה מעולם". כפי שמוצג בסדרה התיעודית של נטפליקס "אני ג'ורג'ינה", החצי השני של הפורטוגלי לא מתמודדת היטב עם חוסר השליטה על מה שנאמר על חייה לפני שהתאהבה בו – והפעם נראה שהגיעו מים עד נפש.

כפי שדווח ב-"ABC", זו גם הסיבה שהיא החליטה לתבוע, כי "נמאס לה מכל המידע השקרי שמתפרסם על העבר שלה". כידוע, ג'ורג'ינה הפכה לדמות מדוברת מאוד מאז שהחלה לצאת עם רונאלדו ב-2016. למעשה, היא ממש לא ברחה מאור הזרקורים, אלא הפכה לכוכבת מדיה חברתית וכיום עוקבים אחריה למעלה מ-52 מיליון איש, אבל זה לא אומר ש"שקרים יכולים להמשיך לצוץ בכל רגע נתון", כפי שסיפר מקורב אליה.

בת ה-29 שכרה את "עורך הדין הכי טוב באירופה" על מנת שידאג להגן על הזכות שלה לכבוד ולפרטיות. קו הגנתה יתמקד בעובדה שלמרות היותה דמות ציבורית ומפורסמת, הפרסומים על העבר שלה שקריים. בין היתר מדובר על מערכת יחסים סוערת עם כמה מבני משפחתה (אחותה, דוד שלה, אביה), שמועות על ריבים עם קולגות והאשמות שהיא "תמיד חיפשה גברים עשירים".

תנצח או לא, לחשבון הבנק שלה זה לא באמת ישנה – מדובר בעניין עקרוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי