"לא מסוגלת": נועה קירל שרפה את הרשת והיממה גם את נטע אלחמיסטר

דניאל פרץ, נועה קירל | Marcel Engelbrecht - firo sportphoto / Contributor

אחרי שבוע חלומי עם שוער באיירן מינכן בגרמניה, הזמרת נופשת בקפריסין והעלתה סדרת תמונות בבגד ים שעיצבה אשתו של רמי גרשון. התיעוד, התגובות והפרטים המלאים

(גודל טקסט)

נועה קירל, אשת הכדורגלן הכי מפורסמת היום בישראל, סיימה שבוע של אהבה, אותו בילתה עם בן הזוג שלה דניאל פרץ בגרמניה וכבר דילגה אל עבר היעד הבא. הזמרת המצליחה מנצלת את חופשת סוכות לנפוש בפאפוס שבקפריסין עם הקרובים אליה ועל הדרך גם הספיקה לשבור את הרשת עם התמונות האחרונות ששיתפה בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה.

הזמרת המפורסמת פירגנה לקולגה אחרת מהכדורגל, נטע אלחימיסטר, שאחראית על הביקיני שהיא לובשת. נועה תייגה את "בננהוט", המותג של נטע ההריונית, שהתמוגגה וכתבה לה חזרה שהיא "לא מסוגלת" לעמוד ביופי. גם שוער באיירן מינכן הסכים והוסיף את התגובה האוהבת שלו ושאר העוקבים עדיין לא מצליחים להבין איך היא מספיקה לעשות כל כך הרבה דברים ביממה. כנראה שאלו חלק מכוחות העל של המולטיטאלנט.

רק נזכיר שנטע (29) "נושפת" בעורפה של נועה (22) כשיש ביניהם הבדל של פחות ממאה אלף עוקבים באינסטגרם. השתיים מכירות כבר שנים, הרבה לפני שהזמרת המצליחה נכנסה לעולם הכדורגל, אליו נטע שייכת עוד מהימים של רמי גרשון בעלה בגנט הבלגית. ובכל זאת, לא בכל יום אנחנו רואים פירגון מהסוג הזה של שתיים מהנשים הכי מוכרות ומרוויחות שיש לנו בליגה. ביג לייק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי