גם עדן פינס פרגנה: אשת הכדורגלן התפשטה לגמרי והדהימה

ג'סיקה גואיצ'ה | צילום: אינסטגרם

הספרדיה בת ה-26 העלתה תיעוד חושפני במיוחד שמשך למיליוני העוקבים שלה את העין, וזכתה לתגובה אוהבת מלא אחרת מאשר אשת הכדורגלן הישראלית שלנו

(גודל טקסט)

ג'סיקה גואיצ'ה מככבת במדור שלנו באופן שבועי בגלל סיבה אחת ברורה: היא אוהבת להתפשט ובתדירות גבוהה. החצי השני של אקס ברצלונה, הבלם הספרדי מארק ברטרה, מצליחה פעם אחר פעם להטריף מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים ברשתות החברתיות. גואיצ'ה שוב לא התביישה, ושיתפה אתמול (שבת) תמונה שלה עירומה לחלוטין כשהיא אורזת מזוודה בנונשלנטיות.

הספרדיה הלוהטת בת ה-26 פרסמה סדרה של תמונות ובחרה לכל אחת מהן כותרת מתאימה. התמונה בה היא עירומה לחלוטין ומציגה קווי שיזוף מושקעים בזמן שהיא אורזת מזוודה, גרמה לעוקבים שלה להחסיר פעימה. "שני הדברים שאני עושה הכי הרבה בתמונה אחת: אורזת ועירומה", כתבה ג'סיקה וזכתה לתגובה אוהבת מאשת כדורגלן אחרת, עדן פינס שלנו, שידועה גם היא בליברליות שלה בכל הנוגע לשתף תמונות סקסיות במיוחד.

התמונה המדוברת. ג'סיקה גואיצ'ה | מסך, אינסטגרם

חוץ מהתמונה הלוהטת, ג'סיקה שיתפה את העוקבים בטעימה מבילוי סוף השבוע האחרון, אז גם הספיקה לבלות עם הכדורגלן שלה. תחת התמונה שלה לצד ברטרה, כתבה הבלונדה: "האדם האהוב עליי בכל העולם כולו", וגרמה לכולם להתמוגג מהמחווה הרומנטית. בן הזוג הגיב לה וכתב: "פשוט אוהב אותך. נקודה". ולמרות כל האהבה שפורחת, שלב ההתמסדות בקשר הזה עדיין נראה רחוק מתמיד, מאחר והמפגשים ביניהם לא קורים לעיתים תכופות בשל הדינמיות של עבודתה של הדוגמנית המבוקשת. בכל זאת, אנחנו במדור מצפים. 

מארק ברטרה וג'סיקה גואיצ'ה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי