עושה לה את זה: אנטונלה מסי פגשה את דיוויד בקהאם – ולא הצליחה להתאפק

אנטונלה מסי | מסך, אינסטגרם

אשתו של כוכב אינטר מיאמי נתקלה בבעלי המועדון בתא הכבוד והגיבה בצורה שהשאירה מיליונים פעורי פה. לירון שרון עם הפרטים המלאים, התיעוד והמסקנה: אף אישה לא יכול לעמוד ביופי של כדורגלן העבר

(גודל טקסט)

ללא ליאו מסי הפצוע, אינטר מיאמי גירדה נקודה במשחק מול ניו יורק סיטי. "הפרעוש" הפצוע צפה במשחק מתא הכבוד, לצד אשתו אנטונלה רוקוזו, ילדיו, אשתו של סרחיו בוסקטס ואשתו של ג'ורדי אלבה. לצד המחווה שהוא עשה לסלינה גומז, סרטון וידאו תמים שצולם ביציע הפך ויראלי בכל העולם כאשר כולם לא האמינו "איך הגיבה אשתו של מסי כשפגשה את דיוויד בקהאם".

צפו: כשאנטונלה ראתה את בקהאם

כשהבעלים של אינטר מיאמי הגיע לברך אותם ולהגיד שלום, מיליוני הצופים נדהמו מהתגובה של אשת הכדורגלן המפורסמת. היא הפסיקה לדבר, חייכה לרומרי חברתה, הרימה גבות אליה ושתיהן חייכו אחת לשנייה במבוכה קלה. האם ייתכן שגם מי שנשואה לאלוף העולם חושבת כמו כל אישה על הפלאנטה – עד כמה בקהאם חתיך? אמנם הם מכירים כבר היטב ומבלים יחד, אבל זה לא סותר את העובדה שיכול להיות שגם הארגנטינאית פשוט מחייכת כמו ילדה כשהיא רואה מולה את בקהאם היפיוף.

בכל זאת, מדובר בכדורגלן עבר שנבחר לגבר "הסקסי בעולם" מספר פעמים בחייו. העוקבים השתגעו מהתגובה של אנטו, חלקם ראו את זה כמחווה חברית פשוט, חלק אחר חשבו שהנוכחות של בקהאם פשוט גרמה לה להחסיר פעימה. "אם בקהאם היה ניגש להגיד שלום ולתת נשיקה לחברה שלי, אפילו אני הייתי מקנא", כתב אחד העוקבים על הסרטון. ואולי פשוט שתי החברות בדיוק דיברו עליו רגע לפני שהגיע לומר שלום? מעניין מה ויקטוריה וליאו חושבים על כך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי