מתפשטת לא רק במגרש: תמונת הטופלס של השחקנית מחוץ לכר הדשא

קלואי קלי | אינסטגרם

שנה אחרי שכבשה שער ניצחון והורידה חולצה בגמר ששבר שיאים, כוכבת נבחרת אנגליה עשתה זאת שוב והפעם בקמפיין למותג על

(גודל טקסט)

בשנה האחרונה אפשר לומר שכדורגל הנשים תפס תאוצה והפך לפופולארי יותר ושחקניות דוגמת אלישיה להמן, אלכס מורגן, סמנתה קר, מייגן ראפיניו וכמובן ג'ניפר הרמוסו הם שמות שרוב חובבי הכדורגל כבר מכירים בעל פה. אז אמנם בתום המונדיאל האחרון בכדורגל נשים פרצה שערורייה בעקבות הנשיקה של נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס, שתפס את כוכבת הנבחרת הרמוסו ונישק אותה. האקט המקומם גרם לו לעזוב את תפקידו, אבל השאיר את כדורגל הנשים על המפה. 

למרות הפרסום השלילי השחקניות הופכות לשמות מוכרים, יש אפילו קבוצות נשים במשחקי וידאו, והכל במטרה לשוויון מגדרי. מי שצוברת לעצמה קהל ענק אחרי שכיכבה באליפות העולם היא קלואי קלי, האקס פקטורית של נבחרת אנגליה. החלוצה כבשה את השער המכריע בגמר אליפות אירופה מול גרמניה בוומבלי לעיני כ-88 אלף צופים. תאמינו או לא, מדובר בשיא אליפות אירופה לגברים ולנשים כאחד, וכולם לא יכולים לשכוח אותה אחרי שהורידה את חולצת המשחק שלה כחלק מחגיגות כיבוש השער.

כעת, סימן ההיכר שלה משמש אותה גם מחוץ למגרשים. בת ה-25 שהכדורגל זורם אצלה בדם מאז שהייתה ילדה זכתה בקמפיין למותג העל קלווין קליין ושם היא מצולמת איך לא, ללא חולצה. התמונות החושפניות זכו לאלפי פירגונים מצד 745 אלף העוקבים שלה באינסטגרם והיא ללא ספק הפכה לאחת מהספורטאיות האהובות ביותר באירופה בקיץ האחרון. 

קלי גדלה והתאמנה באקדמיה של ארסנל, ב-2018 חתמה על חוזה עם אברטון, ובקיץ 2020 עזבה למנצ'סטר סיטי, איתה זכתה מיד בגביע האנגלי. כיום היא נחשבת לאחת החלוצות הטובות והמוכרות בכדורגל הנשים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי