"אוהבת אותך בעלי": כוכב נבחרת ישראל זכה למסר מרגש ביום הולדתו

בר רשתי | אינסטגרם

בר רשתי, זוגתו של הליגיונר שלנו בסקוטלנד, נגעה בליבו של שחקן הכנף עם ברכה אינטימית וחשפה בפני המדור פרטים חדשים בנוגע לקצב החלמתו

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות נפצע ליאל עבדה, כוכב נבחרת ישראל וסלטיק, במהלך האימון המסכם לפני המשחק נגד נבחרת רומניה. מאז הוא עובד על החזרה למגרשים, והיום זו הזדמנות מצוינת לאחל לו מזל טוב לרגל יום הולדתו ה-22. על הדרך, זכה עבדה לברכה מאוד מרגשת וגם מפתיעה. לאחר שבמועדון הסקוטי איחלו לשחקן הכנף הנעדר "יום הולדת שמח וחזרה מהירה למגרשים", גם החצי השני שלו, בר רשתי היפייפיה, ניצלה את הרשת החברתית כדי להגיד את אשר על ליבה. 

אשת הכדורגלן הצעירה כתבה בפני עשרות אלפי העוקבים: "מזל טוב לאהבה הכי גדולה שלי בחיים האלו. עד 120, מאחלת לך שרק תהיה לי בריא ומאושר ולכל השאר אני אדאג". בר לא שכחה להתייחס גם לקריירה המקצועית של הליגיונר: "שהשנה הזאת רק תתחזק ותתקדם למקום הכי גבוה שרק אפשר, שתגשים את כל החלומות הכי גדולים שלך". אחרי ארבע שנות זוגיות, חתמה החצי השני של עבדה את הברכה ברמיזה מאוד ברורה בקשר לעתידם המשותף של הזוג הצעיר. 

"מאחלת לנו עוד המון שנים לשמוח ביחד. אני אוהבת אותך בעלי". בזמן שהמדור מחזיק אצבעות לכך שעבדה כבר קנה טבעת, הוא כמובן לא נשאר אדיש לברכה מאהובתו, שיתף אותה וכתב: "זכיתי". המדור פנה לבר כדי לדעת איך חוגג הזוג הצעיר את היום המיוחד של עבדה ואיך מרגיש הקשר ההתקפי בתקופת ההחלמה: "היום נצא למסעדה ובערב חוגגים אצלנו בבית עם הישראלים מגלזגו. ליאל מרגיש טוב, ברוך השם לאט לאט חוזר לעצמו". אנחנו במדור נאחל יום הולדת שמח והמון שערים בעונה הקרובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי