ויקטוריה בקהאם: "החיים שלנו נהרסו, מעולם לא הרגשתי כל כך אומללה"

ויקטוריה בקהאם | אינסטגרם

אתמול (שלישי) התקיימה הפרימיירה החגיגית של סדרת הדוקו החדשה על חייו של דייוויד בקהאם שתעלה ב"נטפליקס". אשתו ויקטוריה סיפרה על התקופה הכואבת בחייהם

(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) התקיימה הפרימיירה החגיגית של סדרת הדוקו החדשה על חייו של דייוויד בקהאם שתעלה ב"נטפליקס". אגדת הכדורגל האנגלית הגיע לאירוע המרגש מלווה באשתו אייקון האופנה ויקטוריה בקהאם, בנו ברוקלין ואשתו ניקולה פלץ, בנו רומיאו וזוגתו הדוגמנית מיה רייגן, בנו קרוז ובתו הארפר. המשפחה המלכותית הציגה תמונה מושלמת בפני צלמי הפפרצי וצפתה יחד בפרק הראשון של הסדרה הדוקומנטרית ואף עין לא נשארה יבשה. 

דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם
היו תקופות לא קלות. דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם | Aitor Alcalde/Getty Images

לראשונה, אשת הכדורגלן נפתחת על הכאב שהיא  הרגישה כשפרשת הבגידה לכאורה של בעלה תפסה את הכותרות ב-2003 כששיחק בספרד והרסה לה את החיים לטענתה: "זו הייתה התקופה הרעה ביותר בחיי. הייתי הכי עצובה מאי פעם. הגיבה שזו הייתה התקופה הכי קשה היא כי הרגשתי שכל העולם נגדנו והנה הקטע האבסורד: היינו אחד נגד השנייה אם אני צריכה להיות כנה".

ויקטוריה הוסיפה שהתקופה הזאת טלטלה את חייה במפתיע: "בספרד, הרגשתי שאנחנו לא אחד בשביל השנייה כמו שהיינו תמיד, וזה עצוב. היה פשוט סיוט, היה לי קשה לתפקד. זה היה פשוט קרקס כל מה שעשו לנו, ואנשים אוהבים קרקס. הייתי מאד ממורמרת על דיוויד, כעסתי עליו מעולם לא הרגשתי כל כך אומללה. הרגשתי שהחיים שלנו נהרסו".

דיוויד בקהאם, רונאלדו
תהילה על המגרש, משבר מחוצה לו. בקהאם עם רונאלדו בריאל | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

כבר 25 שנה שדיוויד וויקטוריה נחשבים לזוג היפה והיציב של עולם הכדורגל והוכיחו לכולם איך צולחים משברים וכמה "החברות היא הערך החזק ביותר בזוגיות" שלהם. "לא יכולתי להיות יותר גאה בך ובנו", כתבה ויקטוריה על גבי הפוסט שמציג את הסדרה החדשה. רוצו לראות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי