המתאגרפת שכבשה את ה"אונליפאנס": "יש לי כסף לקנות כמה פרארי שאני רוצה"

אל ברוק | צילום: אינסטגרם

הבריטית בת ה-25 חשפה בפני העיתונאי פירס מורגן פרטים מסקרנים בנוגע לעבודה בפלטפורמה למבוגרים ושיתפה בחלומה הגדול לאחר ההצלחה. וגם: הקשר המפתיע למועדון כדורגל אנגלי בכיר

(גודל טקסט)

אל ברוק, כוכבת ה"אונליפאנס" שהפכה למתאגרפת, הודתה לפירס מורגן על כך "שהכפיל" לה את המשכורת – זאת לאור הריאיון המתוקשר שנתנה לו. היא התפרסמה בזכות התוכן הפרובוקטיבי שהיא משתפת, וצברה לעצמה למעלה מ-803 אלף עוקבים באינסטגרם עוד בטרם כניסתה לענף האגרוף. ברוק הגיעה לתוכנית האירוח של העיתונאי הבריטי וחשפה פרטים עסיסיים על עבודתה בפלטפורמה למבוגרים בלבד.

הבריטית בת ה-25 סיפרה: "הרווחתי 30 אלף ליש"ט כשהייתי סטודנטית ב"אונליפאנס" וזה לא הספיק לי. היום אני מרוויחה פי שתיים מזה, לפעמים פי שלוש. הרבה בזכותך פירס – תודה על הפרסום", אמרה ברוק למראיין והוסיפה שהיום, במעמדה ככוכבת בפלטפורמה, מצבה הכלכלי נמצא בשיאו: "יש לי כל כך הרבה כסף בחשבון הבנק שיועץ פיננסי יגיד לי 'מה את טיפשה? למה את לא משקיעה את הכסף?'. יש לי כסף לקנות כמה מכוניות פרארי שאני רוצה, אבל אני חוסכת לבית החלומות שלי". 

ברוק הפכה למתאגרפת בשנתיים האחרונות ומתחרה בליגת הנשים, אך הספורט ממש לא זר לה – הבלונדה הלוהטת אוהדת שרופה של מנצ'סטר סיטי עוד מהימים שאבא שלה היה לוקח אותה למשחקים בתור ילדה קטנה. היא כל כך אוהבת את אלופת אירופה, שמתחת לשמה בפרופיל שלה באינסטוש כתוב: "מנצ'סטר סיטי אהובתי". להצטלם בעירום כשרק צעיף תכול מכסה את איבריה הצנועים הוא דבר שגרתי, ולאחרונה הצטלמה ברוק כשרק חגורת אליפות ורודה של ליגת האגרוף מכסה אותה. כעת הבנתם ממה היא מרוויחה כל כך הרבה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי