"התפללתי שמישהו יספר לי שזה רק חלום רע, מותכם לא יהיה לשווא"

שני ארד | צילום: אינסטגרם

בעולם הספורט הישראלי מנסים, ביחד עם שאר המדינה, לעכל את המציאות החדשה עם פרוץ הלחימה בעוטף עזה, כאשר גם נשות כדורגלנים שלנו החליטו לשתף בתחושות הקשות

(גודל טקסט)

מדינת ישראל התעוררה הבוקר (ראשון) לתסריט בלהות, סיוט שלא ניתן להכיל או לדמיין שהוא אכן התרחש במציאות. מאות נרצחים, מספר לא ידוע של חטופים, אלפי פצועים ואין סוף של סרטוני זוועה שמציפים את הרשתות החברתיות –  סרטונים של אחים שלנו סובלים בשבי האויב. חמאס החליט להפתיע והוריד קלון על מדינת ישראל, והלבבות של כולנו מדממים בלי סוף לאור האסון הגדול ביותר שידענו מאז מלחמת העולם השנייה. משפיעני הרשת מנצלים את כוחה הרב של המדיה להפיץ את מה שבאמת עובר עלינו כאן וגם כמובן משתפים בתחושותיהם.

חוץ מלשתף את שמם של הנעדרים, שני ארד, אשתו של עופרי ארד, החליטה לקרוא לאלפי העוקבים לעשות כל מה שהם יכולים על מנת להעלות את המודעות לשאר מדינות העולם לגבי גודל הזוועה המתחוללת פה. שני כתבה: "קמתי הבוקר והתפללתי שמישהו יספר לי שזה רק חלום רע, אבל אף אחד לא העיר אותי משום חלום. ההיפך הוא הנכון. נעדרים רבים נמצאו ושבו למשפחותיהם בזכות ההירתמות והאחדות של עם ישראל. אנחנו חייבים לנצל את הפלטפורמה הזאת כדי לחסל פייק ניוז", הצהירה אשת הליגיונר שלנו בקייראט הקזחית.

שני הוסיפה בכבדות: "אף אחד לא יחזיר לנו את החיילים והנרצחים, זכרונם לברכה, אבל את הכבוד שלהם עוד ניתן להחזיר – החזרת גופות לקבורה ראויה וניצחון מוחץ במלחמה הזו. מותכם לא יהיה לשווא". בנוסף, גם ליז שכטר, אשתו של שחקנה של הפועל פתח תקוה איתי שכטר, שיתפה את תחושותיה והסבירה מה לדעתה צריך לקרות עכשיו: "חייב תגובה קשה וברורה שבכל העולם יתבוננו וידעו – דם יהודי הוא לא הפקר! הגיע הזמן למטה שבחמאס לא ישכחו לעולם".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי