בת הזוג של מנור סולומון בהלם: "האנטישמיות לא נשארה רק בישראל"

דנה וושצינה | צילום: אינסטגרם

דנה וושצינה, החצי השני של הנציג שלנו בפרמיירליג, תיארה בפני עוקביה חוויה מטרידה בשכונתם בלונדון לנוכח ההסלמה בארץ: "זו מלחמה נגד כלל היהודים בעולם"

(גודל טקסט)

העולם כולו רואה את הזוועות שנעשו במדינת ישראל בשלושת הימים האחרונים. יותר מ-700 נרצחים, 2300 פצועים ו-150 חטופים נכון לכתיבת שורות אלו, והמספרים רק עולים. הנציגים שלנו מעבר לים אמנם רחוקים פיזית, אבל מחוברים לטלוויזיה ולחדשות, כואבים את כאב המשפחות והפצועים ובעיקר מתקשים לעכל. אם אתם נמנים בין 16 אלף העוקבים של דנה וושצינה, בת הזוג של מנור סולומון המתאושש מפציעה, ודאי ראיתם את המעורבות שלה ברשת החברתית, גם כשהיא נמצאת בלונדון ומחכה "להתעורר מהסיוט" הנוראי הזה שכולנו עוברים.

הבוקר (שני) פרסמה זוגתו של כדורגלן טוטנהאם תמונה מטרידה בחשבון האינסטגרם שלה. בפוסט שהעלתה ניתן לראות בית עסק פרוץ ושבור, כאשר היא מוסיפה את הכיתוב הבא: "השנאה והאנטישמיות לא נשארים רק בגבולות ישראל. אנטישמיות! חיות אדם!". דנה הוסיפה לכתוב ותיארה את מה שהתרחש: "בתי עסק ישראלים הושחטו במהלך הלילה בשכונה שלנו! זה לא מלחמה רק נגד ישראל זו מלחמה נגד כלל היהודים בעולם. זו אנטישמיות לשמה!". עד לאנגליה הגיעה השנאה, כפי שהיה ניתן לראות בזכות הפרסום של דנה.

הפוסט של דנה וושצינה, בת הזוג של מנור סולומון | מסך, אינסטגרם

דנה ומנור היו אמורים להגיע לישראל לקראת משחקי נבחרת ישראל מול שוויץ וקוסובו, אך נשארו בעקבות המלחמה בלונדון עם לב שבור על הטבח הבלתי נתפס שמתרחש בארצנו. סולומון, שכבר הגיע ל-250 אלף עוקבים באינסטגרם מאז ההגעה שלו לטוטנהאם, שיתף גם הוא מסרים חשובים בפרופיל שלו ועשה הרבה בגזרת ההסברה הישראלית. שחקן הכנף שיתף גם פוסט תמיכה בישראל של רישי סונאק, ראש ממשלת בריטניה, אשר הקרין על בניין העירייה בלונדון דגל ישראל ענק וכתב: "אנחנו עומדים לצד ישראל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי