הקרב עם מליקסון מתחמם: מיה חליפה מחקה את הציוץ הדוחה, אבל הספקנו לצלם‎

מיה חליפה | צילום: אינסטגרם

לאחר סדרת פרסומים כנגד מדינת ישראל על רקע הלחימה בארץ, אשר כללה מענה נחרץ גם מכדורגלן העבר שלנו, שחקנית הפורנו הלבנונית ניסתה למזער נזקים - אך צפויה לשלם מחיר כלכלי כבד

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים סיפרנו לכם על כוכבת הפורנו לשעבר ואוהדת הספורט המושבעת, מיה חליפה, שמסיתה נגד מדינת ישראל ותומכת בטבח החפים מפשע. המשפיענית הלבנונית – אמריקאית צייצה משפט בו היא ביקשה "מלוחמי החופש בפלסטין להפוך את הפלאפון ולצלם לאורך" כדי שיהיה לה נוח לצפות בזוועות שהם מתעדים ומציפים באכזריות ברשת החברתית. מאור מליקסון שלנו עקץ אותה והגיב לה: "זה מצולם לאורך, את פשוט ב-69 זו**". עכשיו, היא שוב עברה את הגבול ומליקסון לא נשאר חייב.

לא נשאר חייב. מאור מליקסון מגיב למיה חליפה | מסך, טוויטר

"בבקשה תפסיקו לשלוח אליי את הסטורי של האקס שלי בו נראים ילדים פלסטינים בתוך כלובים בטענה שהם ישראלים. ידעתי מזמן שהוא מקרה אבוד כשהייתי צריכה להתחנן/לריב איתו לשתף פוסטים כסולידריות עבור הפלסטינים". את הפוסט הזה, מחקה חליפה, לא לפני שמליקסון הספיק שוב להגיב לה בחריפות:"אני אעזור לך. חמאס = דאעש. מיה = בנק הזרע". 0:2 לכדורגלן העבר הישראלי, שלא יכול לראות את התמיכה של משפיענית הרשת האטומה אשר מקדשת רצח וטבח כתירוץ ל"שחרור פלסטין".

החדשות הטובות הן: לא רק שהיא מחקה את הפוסט השקרי בו היא מטעה 27.5 מיליון עוקבים, פלייבוי החליטו למחוק כל קשר אליה! בכל כלי התקשורת האמריקאים דיווחו: "פלייבוי משמידה את הקשר עם מיה חליפה לאחר 'הערות מגעילות שיש לגנות אותן', בהן היא חוגגת את התקיפה של חמאס בישראל ואת הרצח של גברים, נשים, ילדים וזקנים תמימים". המהלך כלל מחיקה מיידית של הערוץ שלה בפלטפורמה שלהם, מה שאומר – הפסד של כסף גדול עבורה. כבר 24 שעות חלפו מאז שהעלתה משהו לסטורי שלה, שבדרך כלל מלא בשטויות ושקרים. בשורות טובות ותודה למאור מליקסון על חלקו בדבר. 

פוטרה מפלייבוי בעקבות התמיכה בחמאס. חליפה | מסך, טוויטר
הסטורי של חליפה. סוף סוף מישהו סתם לה את הפה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי