Sport1 Banner

"נוח על משכבך בשלום חבר ": מישל גרציג נפרדת בכאב

מישל גרציג | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית ואשתו של שוער ריאל מדריד שיתפה באובדן האישי הקשה ושלחה מסר ברור לעולם: "אם אתם תומכים בחמאס, אתם לא תומכים באנושיות ולא באנושות"

(גודל טקסט)

כוכבי רשת, משפיענים, וכל סלבריטאי אשר מחזיק בקהל גדול – כולם יחד עומלים רבות בגזרת ההסברה, זאת על מנת לחשוף בפני העולם כולו את הזוועות שחמאס ביצע. זה מה שקורה ברשתות החברתיות מאז יום שבת, אז החל הטבח בדרום בו נרצחו, נאנסו ונחטפו ישראלים חפים מפשע. מעבר לישראלים המפורסמים, יש מאות של סלבס שבחרו לתמוך בנו לאחר שנשארו, כמו כולם, מזועזעים מפשעי הלחימה האכזריים של המחבלים. שוערה של ריאל מדריד, טיבו קורטואה, הביע אתמול את תמיכתו בישראל וכעת הגיע תורה של אשתו – מישל גרציג.

גרציג שיתפה בכאב כי ידידה הקרוב, דור מלכה (29), היה בין הנרצחים במסיבת הטבע "נובה" בסמוך לקיבוץ רעים. "כמה התפללנו שתחזור הביתה בשלום…לצערנו הבשורה המרה הגיעה – דור מלכה נרצח. 'נוח על משכבך בשלום חבר'", סיכמה בלב שבור.

פוסט הפרידה הכואב של מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

עוד לפני שהתקבלה הבשורה הנוראית, כתבה בסטורי שלה בפני 800 אלף איש: "זה לא סביב פלסטין וישראל. העניין כאן הוא האנושיות. חמאס הוא ארגון טרור טהור שירצח כל מי שיעמוד בדרכו. אם אתה פלסטיני אז גם אותך – הם נגד כל מי שהוא לא כמוהם: שחורים, הומוסקסואליים ויהודים", הבהירה מישל, שכידוע דוגלת בחופש וקבלת האחר באשר הוא. מישל יהודייה שהתחתנה עם נוצרי וזה רק מוכיח עד כמה היא ליברלית בדעותיה, שוחרת שלום ואהבה. 

הפוסט של מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן הוסיפה: "אין שום הסבר אחר לסרטונים המחרידים שלהם רוצחים בדם קר, צוחקים ורוקדים על גופות של מתים. אם אתם תומכים בחמאס, אתם לא תומכים באנושיות ולא באנושות". מישל ממשיכה להפיץ סרטוני הסברה לקהל הרחב שלה שמורכב ברובו מעוקבים אירופאיים שסוף סוף רואים את האמת, את הפנים המכוערות של ארגון הטרור האכזרי והאסון הנורא שפקד את מדינת ישראל. כישראלית גאה ששירתה בצה"ל – מישל עושה לנו שירות נפלא עד שנדע ימים טובים יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי