אקס נבחרת ישראל רותח על גל גדות: "את בדיוק הבעיה שלנו!"

גל גדות
גל גדות | Instagram

הכדורגלן בן ה-23 לא אהב את דבריה של הכוכבת הישראלית, תייג אותה באינסטגרם ותקף בחריפות: "נמאס מהצביעות. מנותקת, איכס. לפעמים שתיקה שווה זהב. כשהם רוצחים, לא מעניין אותם אם התייפיפת"

(גודל טקסט)

כשלוש שנים אחרי שכבש שער בכורה בנבחרת ישראל, עילאי אלמקייס עדיין מחפש קבוצה ובגיל 23 מקווה שהשיא לא מאחוריו. בזמן שהוא כמו כולנו עוקב באדיקות אחרי החדשות ומזועזע ממספר הנרצחים והחטופים הישראליים במתקפת הטרור האכזרית של חמאס, הקשר החליט להעביר ביקורת קשה על הוונדרוומן, גל גדות. השגרירה הכי גדולה של מדינת היהודים כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אתמול (שלישי) מספר מסרים (ובהמשך מחקה) אליהם אלמקייס לא התחבר, בלשון המעטה. 

הסטורי של אלמקייס | מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים, אמש מצאו בכפר עזה כ-40 גופות של פעוטות, חלקן עם ראש ערוף וגופות של אזרחים שהוצתו בעודם בחיים על ידי הטרוריסטים המפלצתיים. השחקנית הישראלית, לה 109 מיליון עוקבים, כתבה בסטורי שלה בין היתר: "להרוג פלסטינים חפים מפשע זה נורא. להרוג ישראלים חפים מפשע זה נורא. אם אתה לא מרגיש ככה, אני חושבת שאתה צריך לשאול את עצמך 'למה זה'?". אלמקייס שיתף את הדברים שלה וכתב: "נמאס מהצביעות האין סופית הזאת. מנותקת, איכס. לפעמים שתיקה שווה זהב".

הסטורי של אלמקייס | מסך, אינסטגרם

הכדורגלן והוסיף בכעס: "את מזיקה יותר מעוזרת, את בדיוק הבעיה שלנו. ההכלה הזאת, שאי אפשר כבר להכיל. 1,000 סיפורים, נפשות ומשפחות וזאת המציאות! אם את רוצה לייצג אותנו, זו בחירתך וזכותך רק אל תפריעי ואל תזיקי. כמות כעס בלתי נתפסת!".

אלמקייס שיתף סטורי נוסף עם הרצאה של האלוף במילואים אליעזר שקדי, מפקד חיל האוויר לשעבר, והעביר מסר נוקב לוונדרוומן: "אלו הם מנהיגנו וככה הם חושבים ופועלים. את לא יותר חכמה או טובה. להזכירך אם תרצי או לא, כשהם רוצחים, לא מעניין אותם אם התייפיפת או לא. אף פעם לא ייצגת אותי ואני לא רוצה שיהיה יום אחד שתצטרכי לייצג אותי. זוועה", סיכם ותייג את גדות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי