הבת של ניר קלינגר נפרדת בכאב: "הלב מתרסק, למה לקחו דווקא אותך?"

עמית קלינגר | צילום: אינסטגרם

עמית, בתו של מאמן הכדורגל ושחקן העבר, חשפה כי ספגה אובדן אישי קשה במיוחד כתוצאה מהטבח המזעזע במסיבת הטבע ברעים. לירון שרון עם הפרטים המלאים על טרגדיה נוספת

(גודל טקסט)

מסיבת הטבע ברעים "נובה", שהפכה למרחץ דמים מזעזע, גבתה את חייהם של צעירים רבים ביניהם כדורגלן העבר ליאור אסולין, וסיפורי הזוועה מהתופת לא מפסיקים לזרום. אתמול (שלישי) חשף המנחה הראשי של ערוץ רשת גיא זוארץ, שאחיינו נרצח באותה המסיבה ברעים. עילי ברעם ז"ל, הובא היום (רביעי) לקבורה כפי שפרסמה אביב קלינגר, אחת משלוש בנותיו של מאמן הכדורגל ניר קלינגר. אחיינו הצעיר של זוארץ, היה קרוב מאוד למשפחתו של המאמן וכדורגלן העבר בעשור האחרון, והיה כמו בן נוסף במשפחת קלינגר. 

הסטורי של אביב קלינגר | צילום: אינסטגרם

עמית קלינגר, בתו של קפטן מכבי תל אביב לשעבר, שנחשב לאחד מסמליה הגדולים בשנות התשעים, ספדה לעילי שנרצח בהיותו בן 27 בלבד: "עילי, זהב טהור שכמוך, קשה מידי לכתוב עלייך בלשון עבר, בנאדם שכל כולו היה תמיד בהווה ושם בשביל כולם. רק לפני חודש הראית לי איך חוגגים אהבה בכל הכוח, בחתונה שלי. במשך עשור היינו משפחה, והיית בשבילי כמו אח אמיתי. אין לתאר את העצב שיושב בתוך הגוף שלי ושל כל האנשים שכל כך אהבו אותך". עילי ז"ל נרצח בדם קר במסיבת הטבע יחד עם עוד שני חברים נוספים, ג'וני זיידמן וליאם שרם. 

בצבא שירת כלוחם בנח"ל והיה אור ושמחה בחיים של הרבה מאוד אנשים. עמית המשיכה וספדה לו: "הלב מתרסק מרוב כאב וזועק איך לקחו לנו אותך? למה מכולם את הבנאדם שמעולם לא פגע בזבוב? אני אוהב אותך לנצח בלב שלי איש יחיד ומיוחד. נדיר ביופי הפנימי והחיצוני שלך". גם אביב אחותה כתבה מילים שגורמות לדמעות לרדת בלי סוף: "איבדתי אח. אני מסרבת להאמין שהאור שלך נכבה בעולם שחייב את האור שלך, את הקסם שלך, את החיוך שלך, את שמחת החיים שלך. משהו חסר באוויר. אין עוד כמוך ולא יהיה לעולם". יהי זכרו וזכר כל הנרצחים ברוך. 

הפוסט ששיתפה עמית קלינגר | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי