"כשנוח לו זו משפחה, אבל כשטובחים בנו הוא נעלם"

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi

בזמן שחלק משחקני הכדורגל מהמגזר פרסמו ביממה האחרונה הודעות המתייחסות למלחמה בעזה, שחקן נבחרת ישראל וכוכב מכבי חיפה לשעבר ממשיך לשתוק. אשתו של חברו לחדר ההלבשה בירוק שיתפה: "הוא לא יכול שלא לגנות את הטבח שהמדינה עוברת. זאת בושה"

(גודל טקסט)

חלק משחקני הכדורגל מהמגזר העלו ביממה האחרונה הודעות בחשבונות האינסטגרם שלהם בעקבות המלחמה של ישראל מול ארגון הטרור חמאס, והמעשים המחרידים שביצעו המחבלים. כרם ג'אבר, רמזי ספורי, איאד עבו אביד, מחמוד ג'אבר, ענאן חלאילי ודיא סבע הביעו התייחסות לפשעים המזעזעים, חלקם גינו בתוקף וחלקם יצאו מידי חובה, אך מוחמד אבו פאני שחקנה של פרנצווארוש, אחד השחקנים המובילים שהיו למכבי חיפה בשנים האחרונות, בחר עדיין שלא להביע את דעתו. 

"נראה מתי תקום מארוחת הבלינצ'ס שלך ותגנה את מה שקורה פה, יא פחדן. את הכסף שלנו אתה אוהב! אבוי למי שייתן לך ללבוש את חולצת הנבחרת!", כתב לו אחד מאוהדי אלופת המדינה ותייג אותו באינסטגרם. את הסטורי הזה שיתפה נוי ביבי מאיר, אשתו של רז מאיר שחקנה של ואלבייק ההולנדית, והבהירה את דעתה בנושא: "רלוונטי עבור כל שחקני נבחרת ישראל, עבור כל שחקן שמשתכר בישראל, עבור כל ספורטאי. כשנוח לו זה משפחה, כשטובחים בנו נעלם ולא מגנה ומפיץ לעולם!!", כתבה ביבי מאיר והוסיפה אימוג'י של פרצוף מקיא. 

אשת הכדורגלן שמתגוררת בהולנד עם בעלה ובנם הוסיפה: "שחקן נבחרת ישראל לא יכול שלא לגנות את הטבח שהמדינה הזאת עוברת. הוא לא יכול להנות רק מהפירות של לקחת חלק בנבחרת לאומית". אבו פאני ומאיר חלקו את חדר ההלבשה בכרמל, וחוץ מאשתו גם שני ברגר ארד אשתו של עופרי ארד וגם זוגתו של מקסים פלקושצ'נקו, שי קליקה שיתפה את אותו הסטורי והוסיפה את הביקורת שלה: "ביזיון שזה הפנים של המדינה שלנו. חוסר תגובה שווה הסכמה. עשרות אלפי ילדים מעריצים כדורגלנים ומושפעים מהם ובפרט שחקני הנבחרת שאמורים להיות הפנים של המדינה". 

הסטורי של נוי ביבי מאיר | צילום: אינסטגרם
הסטורי של שני ברגר ארד | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי