הדאיג את כולם: הסטורי הדרמטי של מאור בוזגלו‎

play
מאור בוזגלו | ניב אהרונסון
נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה 01:07

כדורגלן העבר שבור לב אחרי מתקפת הפתע האכזרית של ארגון הטרור חמאס בישראל והמלחמה שפרצה: "חי אבל מרגיש מת יותר מאי פעם"

(גודל טקסט)

שבוע ויום חלפו מאז השבעה באוקטובר, אותה שבת ארורה בה מדינת ישראל ספגה מתקפת פתע מצידו של חמאס שפרץ את הגדר בגבול עם עזה וטבח, התעלל, שרף, אנס וחטף יהודים רבים וגרם להרס אלפי משפחות. בזמן שבצה"ל תוקפים יעדים ומתכוננים לקראת כניסה קרקעית לרצועה, הלבבות של כולנו עדיין מדממים וכואבים את מרחץ הדמים הלא אנושי שעבר על העם שלנו. אחד מאלו שסובלים מלב שבור הוא מאור בוזגלו, שהעלה סטורי מדאיג לרשת החברתית. 

שיקף את התחושות של כולם? הסטורי של בוזגלו | מסך, אינסטגרם

כדורגלן העבר שיתף את כמעט חצי מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בתחושות הקשות כשהעלה סטורי שחור על גביו כתב: "חי אבל מרגיש מת יותר מאי פעם". לאחר מכן שיתף בוזגלו סטורי נוסף בו חיילי צה"ל רוקדים סביב ספר תורה והוסיף: "אבל עם כל הקושי, הביחד של כולם הופך אותנו לכוח עצום". בן ה-35 משתף את העוקבים שלו בשבוע האחרון בעשייה למען המשפחות בעוטף והחמ"ל שהקים עם משפחתו עבור חיילי צה"ל.

הסטורי של מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מעבר לעזרה בתרומות ובאוכל למשפחות ולחיילים, גם מירן בוזגלו, אשתו של פרשן הכדורגל, עושה עבודה נרחבת ברשת החברתית, משתפת סרטוני הסברה בתדירות יום יומית ואפילו מדווחת על פרופילים של כאלו שתומכים בפלסטין ולא בנו. כוכבת הרשת שיתפה סרטון של ילד עזתי משבח את "אללה", דורך נשק ויורה באוויר, וכתבה: "בבקשה, אין מה להוסיף".

אחרי הזוועות בהן צפינו במו עינינו מאז פרוץ המלחמה, חשוב להעלות הילוך ולהמשיך לשתף כדי שכל העולם יידע את האמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי