אבא יודע? בתו של פפ גווארדיולה במתקפה נגד ישראל

מריה גווארדיולה | צילום: אינסטגרם

לאחר שפרסמה את דעותיה בנושא מתקפת הטרור של החמאס והלחימה בעזה, מריה גווארדיולה (23) שיתפה בחשבונה פוסט פרו פלסטיני נוסף שכבר אינו משאיר מקום לספק בנוגע לעמדתה

(גודל טקסט)

שמונה ימים עברו מאז יום שבת ה-7 באוקטובר, מועד מתקפת הטרור של החמאס ותחילת המלחמה בעזה, ושוב נרשמת אכזבה מכאלו שלא בוחרים לתמוך בישראל. אחרי שג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של הכדורגלן המפורסם בעולם כריסטיאנו רונאלדו, בחרה לתמוך בפלסטינאים כשהעלתה תמונה של ילדה על רקע ההריסות בעזה, מחקה ושיתפה בשנית יחד עם תמונה משדה הקרב בישראל – עכשיו הגיע תורה של בתו של המאמן הכי מפורסם בעולם.

מריה גווארדיולה, הבת של פפ, תומכת בצד הלא נכון. הספרדייה בת ה-23 עוקבת אחרי לא מעט משפיענים מוסלמים, אשר כמובן מציגים את ישראל ככזו ש"טובחת באזרחים חפים מפשע". כנראה שמיס גווארדיולה לא מעורה בפרטים, מאחר ובחרה לשתף פוסטים פרו פלסטינאים בלבד. שמישהו יעדכן אותה שאם חמאס לא היה טורח להקדיש יממה שלמה לטבח, אונס, שריפה וחטיפה של חפים מפשע – לא היו מתים השבוע אנשים חפים מפשע ברצועת עזה. על גבי אחד הסטוריז ששיתפה, פרסום שמדבר על ילדים שנפגעים מההפצצות של צה"ל, כתבה מריה: "מלאכים קטנים בשמיים. מתפללת בשביל כל האזרחים החפים מפשע שנקלעו באמצע".

גווארדיולה ניסתה להיות פוליטיקלי קורקט כשהוסיפה שהיא מתפללת עבור "כל האזרחים", אבל זה ברור באיזה צד היא. סטורי נוסף ששיתפה היום (ראשון) עוסק בכך "שרצח עם הוא לא לא הפתרון". הבת של המנג'ר הבכיר שיתפה את הסטורי של האמן הסורי סיינט הוקס, בו נכתב: "אני לעולם לא אסכים עם רצח העם של ישראל נגד 2.3 מיליון פלסטינאים שכלואים בכלא פתוח באוויר כבר 16 שנים. אנחנו יכולים לגנות את המתקפה של חמאס על אזרחים, בזמן שבאופן דומה נגנה את פשעי המלחמה והפרת זכויות האדם המתבצעים על ידי הכובש הישראלי". 

הפוסט ששיתפה מריה גווארדילה | מסך, אינסטגרם

לפני מספר ימים שיתפה סטורי שלם בו כתבה בכעס: "אלוהים. זה מה שאנחנו באמת הולכים לעשות? לצפות ברצח עם מהצד ולא לעשות כלום? לא מתו כבר מספיק פלסטינאים? 6000 פצצות בשישה ימים, שכונות שלמות קרסו, משפחות נמחקו, בתי חולים קורסים. זה ברור שאוכלוסיה של 2 מיליון אזרחים לא תספיק להתפנות בזמן הזה, וזה אומר שמדובר ברצח עם". מה לגבי הטילים שמשוגרים לכיוון מדינת ישראל, מה עם משפחות שלמות שנמחקו בטבח בעוטף עזה מריה? ילדים חטופים ונשים צעירות שנאנסו ונשרפו בחיים? מה לגבי 1400 נרצחים, קרוב למאתיים חטופים ו-2500 משפחות שנהרסו ביום בהיר אחד בגלל ארגון טרור שמתחבא מאחורי אזרחי עזה? את כל זה כנראה שכחת. אכזבה. 

הפוסט ששיתפה מריה גווארדילה | מסך, אינסטגרם

עוד חשוב לציין כי לאחר מכן מצאה הספרדייה לנכון לשתף סטורי נוסף, עם לינק לתרומות עבור משפחות פלסטיניות והוסיפה: "בזמן שמיליוני פלסטינאים חפים מפשע ואלפי ישראלים חפים מפשע מתאבלים וכואבים את האובדן של היקרים שלהם, אנחנו רק יכולים לכתוב על זה ולהתפלל עבורם. אני לא טוענת שאני יודעת הכל על הסכסוך המורכב הזה, אני לא. כל מה שאני יודעת זה שיש מספר מגוחך של פלסטינאים חפים מפשע שנקרעים ויש ממש מעט שאפשר לעשות בשביל לעזור. כעת זה זמן שאם אתה לא מוכן לדבר על הנושא, אתה מרגיש כמו שותף לעבירה". 

הפוסט של מריה גווארדיולה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי