שי זהבי רותחת מכעס: "אנחנו השתגענו? להפסיק לתת לו במה!"

שי זהבי | מסך, אינסטגרם

אשתו של ערן זהבי הגיבה לדבריו של חבר הכנסת אחמד טיבי, שטען כי "חמאס הוא לא ארגון טרור": "שילך לחיות תחת הפלגים הפלסטינים שהוא טוען שמייצגים את העם שלו". וגם: הסרטון שמציג את "האמת הקשה"

(גודל טקסט)

שי זהבי עובדת שעות נוספות בכל הנוגע לשימוש בחשבון האינסטגרם שלה, כדי ש-122 אלף העוקבים שלה וכל העולם "יידעו את האמת". אשתו של כוכב מכבי ת"א פירסמה סרטון קשה לצפייה שמציג את מראות הזוועה שביצע חמאס בישראלים, וכתבה: "אנחנו במלחמה על האמת שלנו, יש רק אמת אחת! כל מי שינסה להגיד שזה פייק, ייראה אותה, יישן איתה ויחיה איתה, כי זאת האמת והיא קשה מנשוא". 

הסטורי של שי זהבי | מסך, אינסטגרם

לשי הגיעו מים עד נפש לאחר שצפתה בריאיון עם חבר הכנסת אחמד טיבי במהדורה בהגשתה של גאולה אבן, ששאלה אותו אם לדעתו חמאס הוא לא ארגון טרור, וזה השיב: "חמאס לא ארגון טרור. חלק מהפלגים הפלסטינים המייצגים את העם הפלסטיני – זה חלק מהנהגת העם הפלסטיני, זה פלג לגיטימי שרבים בעם הפלסטיני בוחרים בו בקלפיות". שי שיתפה את הראיון וכתבה: "הוא אומר שחמאס לא ארגון טרור ועדיין נותנים לו במה. תגידו, אנחנו השתגענו?"

זהבי עם אשתו שי | אתר רשמי, אינסטגרם

שי המשיכה וכתבה: "הגיע הזמן להפסיק לתת לו במה ויפה שעה אחת קודם, ושילך לחיות תחת הפלגים הפלסטינים שהוא טוען שמייצגים את העם שלו – נראה אותו. חברים, מלחמה על הבית – מבפנים ומבחוץ!".

מעבר לדברים שאמר חבר הכנסת טיבי שבטוח שחמאס הוא לא ארגון טרור, אשת הכדורגלן המפורסמת שיתפה סרטון חשוב המציג "איך נוצרים מחבלים" ומה מלמדים ילדים פלסטינים, ועד כמה השנאה מושרשת בהם. שי הוסיפה: "זה מה שהם לומדים בבית הספר, ושמישהו יסביר להם כבר שאין דבר כזה פלסטין". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי