עומדת על שלה: קורל סימנוביץ' משלמת מחיר על התמיכה במדינת ישראל‎

קורל סימנוביץ' | מסך, אינסטגרם

בעלה עדיין לא הגיב למתקפה הרצחנית, אך היא ממשיכה במאמצי ההסברה ברשתות החברתיות ומאבדת עשרות אלפי עוקבים שלא מזדהים עם המסרים ובוחרים להפסיק לראות את התכנים שהיא מפרסמת

(גודל טקסט)

מלחמת "חרבות הברזל" נמשכת ולא רק בשטח אלא גם ברשתות החברתיות. מיטב הסלבס הישראלים וביניהם גם נשות הכדורגלנים הכי מפורסמות בארץ – מפמפמות בסטורי סרטוני הסברה המציגים את המציאות המחרידה שאנו חיים במדינת ישראל, ולא מפחדות להביע את דעתן. 

אחד מהסטורים שהעלתה קורל סימנוביץ' | מסך, אינסטגרם

הנציגה שלנו בברצלונה, קורל סימנוביץ', משתתפת גם היא במאמץ המשמעותי ברשתות החברתיות. בעלה סרג'י רוברטו עדיין לא שיתף דבר מאז החלה המלחמה בישראל, בניגוד לטיבו קורטואה שגינה את הטבח ואת מעשי הטרור של חמאס, אבל הדוגמנית הישראלית מעלה תכנים לסטורי בלי סוף.

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דני מרון‎

קורל שיתפה סרטון הסברה חשוב שמראה את המציאות בישראל, כמו גם הפגנות פרו ישראליות של הקהילה היהודית בברצלונה ואת הפוסט המזעזע של "לעולם לא שוב" שמשווה את המעשים המחרידים של חמאס למעשים הנתעבים של הנאצים בשואה. בנוסף קראה להחזיר את החטופים הביתה.

"תפעילו את הסאונד ופקחו עיניים", כתבה עדן פינס, זוגתו של הכדורגלן מתיאס נורמן, על אחד מסרטוני ההסברה החשובים שפירסמה.

קורל, מישל ועדן משלמות "מחיר" על השיתופים מאחר ויש להן קהל ענק של עוקבים מעבר לים שבוחרים להסיר עוקב בעקבות התכנים התומכים בישראל. פינס איבדה כמה אלפים, גרציג מתקרבת ל-20 אלף שהסירו עוקב וקורל עברה את המספר כשבמקרה שלה מדובר בעשרות אלפים. למרות זאת, הן מבינות כי המאבק הזה יותר חשוב מהכל וממשיכות במאמצי ההסברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי