למרות האיומים: ספורטאית העבר שנלחמת בחירוף נפש עבור ישראל

גבריאל אפשטיין | מסך, אינסטגרם

יש לה כמעט 3.5 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא מותקפת כמעט מידי יום, אך המשפיענית היהודייה שנולדה באוסטרליה ממש לא חוששת ומעבירה מסר לנשים שתומכות בפלסטין: "נראה אתכן שם עם ביקיני"

(גודל טקסט)

בזמן שמפורסמים רבים תומכים בתושבי עזה וכלל לא מזכירים את ישראל, יש גם לא מעט שלא חוששים לדבר ולהגיד בדיוק מה שהם חושבים. גבריאל אפשטיין, שחיינית עבר אוסטרלית שמחזיקה קרוב לשלושה וחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, נלחמת בכל הכוח ברשת החברתית עבור מדינת ישראל.

הדוגמנית האוסטרלית מכירה מקרוב את החיים הלא פשוטים בישראל, מאחר ויש לה בארץ משפחה גדולה שרבים ממנה נספו בשואה והיא כבר עשרה ימים משתפת תכנים לטובת ישראל.

אפשטיין היא יהודייה שנולדה באוסטרליה, התחרתה כל חייה ואף יצגה את מדינתה בגאווה עד שפציעה בכתף קטעה לה את הקריירה מתחת למים. מאז, היא מדגמנת והפכה לאחת מכוכבות הרשת הבולטות באוסטרליה. עדן פינס ומירן בוזגלו שיתפו את הפרופיל שלה וקראו "להראות לה אהבה" בעקבות התמיכה שלה בישראל.

גבריאל סיפרה לקהל הענק שלה שחצי מהמשפחה שלה נספתה בשואה ושהיא תעשה הכל כדי שזה לא יקרה שוב. בנוסף, היא משתפת תגובות ואיומים ששולחים לה בעקבות תמיכתה בישראל, אך למרות זא היא מנסה לעשות הכל כדי לעזור לנו לשחרר חטופים ולנצח במלחמת ההסברה. 

סופגת נאצות ושומרת על קור רוח | מסך, אינסטגרם

"אני לא מאחלת לך אלימות, בניגוד אלייך, אנחנו מעוניינים בשלום", השיבה גבי לאחד התומכים של חמאס שכתב לה שהלוואי ובקרוב הטילים שמשוגרים לישראל יגיעו אליה. "בבקשה תקחו את התמונות שלכן בביקיני ל'פלסטין' ותראו איך תסתדרו שם, בסדר?", כתבה הכוכבת האוסטרלית לכל אותן נשים פרו פלסטיניות שקוראות לשחרר את פלסטין וכל הקיר שלהן מלא בתמונות בביקיני. היא כל כך פעילה לטובת ישראל שיש לה היילייטס עם מגן דוד שמור בפרופיל שלה ובו כל השיתופים והדברים שכתבה בעד ישראל. 

בנוסף, היא קוראת לשחרר את החטופים ופירסמה תמונות של סטודנטיות באוניברסיטת ניו יורק תולשות מודעות של החטופים וכתבה על גבי התמונה: "איך מישהו יכול להיות כל כך אכזרי? אני לא מבינה! בבקשה שלחו לי את השמות שלהם אם אתם יודעים".

בנוסף, אתמול חתמה את הרגשתה בנוגע לטבח המזעזע שהתרחש בישראל כשאמרה: "בתור אחת שאיבדה 32 חברי משפחה בשואה, פשוט נגמרו לי המילים". 

סטורי נוסף שהעלתה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי