אחרי מבול הביקורות: משפחת בקהאם בחרה צד בסכסוך

דיוויד בבקהאם | Clive Mason - Formula 1 / Contributor

בזמן שדיוויד "שכב על הגדר" וחטף מבול של ביקורות באנגליה ובישראל, בנו וכלתו מביעים תמיכים יוצאת דופן בישראל ומעלים את המודעות בפני כ-20 מיליון העוקבים המשותפים שלהם באינסטגרם

(גודל טקסט)

למרות שיש למשפחתו שורשים יהודיים, דיוויד בקהאם התבטא ביום השישי ללחימה בישראל והיה פוליטיקלי קורקט בדבריו. "אובדן החיים בישראל ובפלסטין הוא נוראי", כתב כדורגלן העבר. "זה בלתי אפשרי לדמיין את המציאות של מיליוני האנשים שנפגעו, ואני מצטרף לאלה שמתפללים ברחבי העולם לשלום ולסיום האלימות והשנאה". בעקבות הדברים ספג האנגלי מבול של ביקורות במולדתו וגם בישראל.

בניגוד אליו, הבן הבכור שלו ברוקלין בקהאם ואשתו ניקולה פלץ, לא "שוכבים על הגדר ותומכים בישראל על מלא. מיס פלץ בקהאם, השחקנית ובתו של המילארדר היהודי נלסון פלץ, מתנוססת בראש רשימת התומכים בישראל, ומעלה לחשבון האינסטגרם שלה תכנים של ארגון "Stand with us", שפועל בזירה ההסברתית לקידום חינוך אודות ישראל ומאבק באנטישמיות.

הפוסט ששיתפה כלתו של בקהאם | מסך, אינסטגרם

אשתו של בקהאם הצעיר שיתפנה את תמונות החטופים בענק, רילס הסברה מחשבונה הפרטי של גל גדות ואפילו פוסט חשוב על סימון בתים של יהודים בברלין ועד כמה שזה מזכיר את השואה. לניקולה כשלושה מיליון עוקבים ולברוקלין 16.5, ככה שיחד הם מגיעים לכמעט 20 מיליון איש ועושים שירות מבורך. 

בת ה-28 חונכה על ערכי היהדות ואביה נחשב לפילנתרופ חשוב שנוהג לתרום בנדיבות למטרות וארגונים יהודיים. האבסורד הוא שבעבר יצאה האמריקאית עם אנואר חדיד, אחיהן של בלה וג'יג'י חדיד, הדוגמניות שמרבות להשמיע את דעותיהן בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני נגד ישראל.

כזכור, החתונה עם ברוקלין, נצר למשפחה הכי מפורסמת בבריטניה, הפכה את השניים לפאוור קאפל הוליוודי ויחד הצטרפו לשורת המפורסמים שנוקטים עמדה ברורה לטובת ישראל בימים כואבים ומורכבים כל כך. 

משפחת בקהאם תומכת בישראל | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי